Jump to content

Kille och tjej?


Är du kille eller tjej? Finns det verkligen tjejor som spelar SA, eller är det bara en myt?  

165 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Hallå!

Varför skulle inte tjejer kunna spela GTA?

Som om det bara är 10-åriga grabbar som spelar det då eller?

Jag är tjej och spelar GTA. Jag har klarat av GTAIII, provat Vice City(det va inget kul), håller på och kämpar med GTA SA och ser fram emot Libery City Stories...

So What?!

LCS har redan kommit ut om du inte syftar på Playstation eller PC / Fläskbox ermhm...Jag menade Xbox

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag komma från det ökända Ödeshög där alla tjejor är häst galningar eller flask-och-sex galningar, finns inga som spelar tv/data spel här

Haha. Ödeshög är världens ände har jag hört. Precis som Boxholm, Mjölby, Skänninge och Tjällmo.

Nejmen, varför skrev jag det här? helt onödigt, dumt, humorfattigt och säkerligen emot gtasajtens lagar.

Jag ursäktar mig.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Vote: kille

Min morsa brukar tycka det är roligt att se när man dödar någon, hon brukar komma in och fråga hur många jag har dödat nu och kollar på ett mord eller två

Srsly? Fett najsdt.

Jag är kille, det finns många tjejer som spelar GTA. Och min mor spelar inte eller gillar inte GTA. Bra då var det avklarat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...