Jump to content

Hur kom ni fram till ert namn?


rabarben
 Share

Recommended Posts

Ja.. Hur kom ni fram till att heta just vad ni heter och vad betyder det?

Själv fick jag namnet rabarben när jag skulle bli medlem på dekrim. Jag var tvungen att hitta på något ovanligt eftersom alla andra namn var upptagna. Så tänkte jag på någon frukt. Först blev det äpple fast det hette nån redan (:)) sedan blev det rabarben. Nu är ju en rabarb ingen frukt men.. ja det var så jag kom på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Well, först Flugfarfar. Min brorsa tyckte att jag skulle kalla mig "Fulfarfar", och sen när mina kompisar hörde det, så hörde de fel. Så det blev Flugfarfar. Rocket_Skater är taget ur tomma luften. Siana kommer från Neverwinter Nights. Jag slumpade ett namn, och det blev "Eranduil Siana". Brukar använda "Eranduil" till RPG- spel, men av någon anledning valde jag "Siana" här istället. Och det blev ju fint? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tv program, ngn kille som hette Sikorka men kallades för Sigge..

Men Sikorka är ett helt vanligt namn i Polen..

Skit kewl på online spel, (har hänt på Wow, R.O.S.E, Everquest2, Counter-Strike WarRock, Bf2, Cod2.. och säkert många mer..) finns alltid någon jäkel som frågar "Sikorka?, are u from poland?" typ.. ;)

Sedan är det många som gillar att lägga till ett "d" efter mitt namn.. kewl det med..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på det för typ ett år sedan...satt och spelade det där spelet som man typ e en brick och studsar en boll för att brickor högre upp ska försvinna. (återkommer med namn om jag hittar) sen när jag skulle skriva på Highscore listan så satt jag och tröck in bokstäver bara, dvs. i en ordning som kunde uttalas -_-.

Många tar fel och tror att det ska va Quad (som i fyrhjuling) men det har alltså INGET med det att göra ^^ . hoppas ni fattar.

w00t!!! kom på att spelet hette DX balls ^^

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på det för typ ett år sedan...satt och spelade det där spelet som man typ e en brick och studsar en boll för att brickor högre upp ska försvinna. (återkommer med namn om jag hittar) sen när jag skulle skriva på Highscore listan så satt jag och tröck in bokstäver bara, dvs. i en ordning som kunde uttalas -_-.

Många tar fel och tror att det ska va Quad (som i fyrhjuling) men det har alltså INGET med det att göra ^^ . hoppas ni fattar.

Får mig bara att tänka på Quake III Arena.

Quad-damage!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak - ett snowboardtrick på ett gammalt PS1 spel jag har, Coolboarders 2.

Det lät väl rätt tufft tänkte jag, och sen närjag reggade mig här tänkte jag inte precis på vad jag skulle heta, tänkte inte stanna precis :wub: Jag tror det finns nån till användare av mig som heter Jacke_555 eller nåt men den glömde jag lösenordet till typ -_- Tur det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...