Jump to content

Hur kom ni fram till ert namn?


rabarben
 Share

Recommended Posts

Well well, Mitt förra nick, Enbom tog jag för att jag heter det i efternamn, Godfather, Är en hyllning till tidernas bästa film!

Jag tycker Enbom var finare. Och den där Indianpojken som avatar. Och den där bilden på den risiga storskogen, och så står det Grand Theft Auto: Kalix under den. Snälla byt tillbaka till det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tweak - ett snowboardtrick på ett gammalt PS1 spel jag har, Coolboarders 2.

Det lät väl rätt tufft tänkte jag, och sen närjag reggade mig här tänkte jag inte precis på vad jag skulle heta, tänkte inte stanna precis :wub: Jag tror det finns nån till användare av mig som heter Jacke_555 eller nåt men den glömde jag lösenordet till typ :wub: Tur det.

Det spelade jag också .. Minnen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först kallade jag mig för gta_alex eller någonting annat kreativitetsbristande. Sedan döpte jag om mig till Corleone. Detta efter maffiafamiljernas maffiafamiljer i tidernas kultfilms-serie, The Godfather. De är mys de rullarna. Sedan tycker jag att det ser rätt "rent" ut och är kul att uttala, eller vad säger ni? Corleone är tuffare än läder för maskalimig.

Ohmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or, uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing."

bl6_632980_0.jpg

(The Dude i mitten :))

Har alltid trott att du har tänkt; Det är jag som är grabben, bäst och snyggast. The Dude passar in bra på mig.

Men ack så fel jag hade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En dag när jag satt uppe på min mosters vind så hörde jag att plingan hennes döda katt brukade ha på sig ljudligt gav ifrån sig ett "CRICE!".

Då förstod jag att jag, för att hedra andarna, måste kalla mig "Crice" online. De bara spökar lite nu för tiden.

Gu' vad du är rolig Crice, märkte du att ingen skrattade..?

@OT: Fick mitt genom 3 snabba tangentryck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En dag när jag satt uppe på min mosters vind så hörde jag att plingan hennes döda katt brukade ha på sig ljudligt gav ifrån sig ett "CRICE!".

Då förstod jag att jag, för att hedra andarna, måste kalla mig "Crice" online. De bara spökar lite nu för tiden.

Jag, ehm, skrattade faktiskt. Lite sådär avancerat hyss, jag kände mig lite småtaskig.

Nåväl - okka. Tja, jag var liten. Dåligt uttal. Oskar. okka. Yepp. Tråkigt, dock sant. Inget finskt. Det är en väldigt banal historia, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, ehm, skrattade faktiskt. Lite sådär avancerat hyss, jag kände mig lite småtaskig.

Nåväl - okka. Tja, jag var liten. Dåligt uttal. Oskar. okka. Yepp. Tråkigt, dock sant. Inget finskt. Det är en väldigt banal historia, faktiskt.

Det kan även härstamma från urskogsindianerna för många herrans år sedan - de skrek på varandra och dansade. Det lät i stil med; "Okkaa! Okka1! wjabajasdghdsj OKKA!!!".

Men somsagt, det är bara spekulationer och är inte grundad på någon fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tommy vercetti+ hete Neo_killer när jag spelade CS innan. Så jag plusade ihop det och det blev Tommy Killer.

Världens bästa namn!! ockc COOLAST!!1 :o:o

Pico - är en ö. En ö med gråa moln. Detta har jag kommit fram till via Googles bildsökning. Pico är tydligen också asiatiska flingor, det kinesiska ordet för röv och en maskot på Newgrounds. Har allvarligt funderat på att byta namn till Coleman efter dessa horrida upptäckter, fy fan för internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...