Jump to content

När tror du att forumet går under?


-NightHawk-
 Share

När tror du att forumet går under?  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har redan börjat gå under, tror att Hultan tappade intresset lite (eller fick för lite tid över) när hans pappa dog och i nuläget verkar det som cirka två år till. Sen kommer med stor säkerhet några medlemmar starta ett eget forum.

Men jag röstar på två år.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du var inte ens medlem i 04! Om inte snart ett GTA spel utannonseras så kommer forumet att börja gå under.

Nej, jag var inte medlem 04. Skrev mitt första inlägg här 1-February 05, ett långt tag efter jag ''kollat upp'' forumet. Du känner säkert till andvändaren Cyper?

Det blev skit med min e-mail så jag kan inte skriva något med den. Fick lov och göra en ny andvändare då. Sorligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att sidan kommer att leva vidare en ganska bra tid framåt. För min del går känslan för att vilja besöka sidan i perioder och gör nog även så för andra medlemar. Det går ibland en period på ungefär en månad innan jag ids bry mig om att skriva in "gtasajten.com" i adressfältet för att därefter vara aktiv på sidan i ytterliggare ett halvår. Dock kommer nog tiden då GTA tappar inflytande på spelmarknaden och sidan sakta men säkert förvandlas till ett renodlat "offtopic-forum". Bara för att att sådant skeende är oundvikligt behöver inte det betyda att seriösa medlemmar ger sig iväg, utan jag tror att de glatt spenderar sin tid i en harmonisk icke-spammande miljö där de kan prata minnen tills dess att döden snärjer dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...