Jump to content

När tror du att forumet går under?


-NightHawk-
 Share

När tror du att forumet går under?  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Forumet går under när det inte släppts GTA-spel på länge, när folk bara spammar, när serverproblem får medlemmar att bli galna, när Hultan inser att det är ganska mycket jobb trots allt, när modsen och de gamla godingarna sticker, när...

Såna här trådar får en att fundera lite mer över vad som egentligen är fördelen med forumet, och vissa kanske bara sticker pga alla reflektionstopics? Det har varit väldigt många topics om hur dåliga alla medlemmar börjat bli, men är det verkligen så illa? Idag har jag sett en idiot som spammat sönder en del, men nu är det ju över.

Tänk efter: Är det verkligen så illa som (vi) "oldies" säger? Fram med lite positive thinking, Constantinos! :rolleyes::rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk efter: Är det verkligen så illa som (vi) "oldies" säger? Fram med lite positive thinking, Constantinos! :rolleyes::rolleyes:

Ja det är det. Och där med korvstroganoff.

Dock så får man se det posetiva i allt. Det är trots allt en frison man vänder sig till. Så är det iaf i mitt fall. Blir ganska arg när sidan är nere en längre tid. Och hade det varit så fruktansvärt dåligt så skulle sidan inte funnits kvar eftersom alla skulle stuckit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow .. en 'oldie'..

Och vad ska det betyda? Jag är äldre medlem än du på forumet, men för det har jag inte sagt att jag är lika mycket stammis som de "riktiga" stammisarna.

... och jag skrev "vi" inom parentes, faktiskt. Du har ju missat poängen med mitt inlägg :P Sammanfattningsvis tyckte jag att man skulle sluta klaga och hänga på "Gtasajten - forumet"-delen bara för att spy galla på nya och oerfarna medlemmar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad ska det betyda? Jag är äldre medlem än du på forumet, men för det har jag inte sagt att jag är lika mycket stammis som de "riktiga" stammisarna.

... och jag skrev "vi" inom parentes, faktiskt. Du har ju missat poängen med mitt inlägg :P Sammanfattningsvis tyckte jag att man skulle sluta klaga och hänga på "Gtasajten - forumet"-delen bara för att spy galla på nya och oerfarna medlemmar...

Dom ända "oldies" jag ser i denna topicen är Arman, KalleR, Hultan, FerkurZ, ZalCiNoWa, GiZmo och jag.

2002 var det gyllene året. Men den största skaran missade den gyllene tiden, Sommaren 2002!

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...