Jump to content

Projektarbete för gymnasie


-no-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Två år kvar, men jag har lite planer. Cinematic!!

En film, helt sonika, som tar den tedrickande generationen till en helt ny nivå; hippa fik, vinylspelare, kvasfilosofiska diskussioner och brevväxlingar. "Allt i Kevin Rowlands ande", som någon POP-jounalist en gång sade. Kanske lite Warhol över det, i kombination med Rohmer och andra franska inspirationskällor. Ett hopkok med Blonde on Blonde-avkomme-halsduksknytningar, Velvet Underground-pins och diverse referenser i samtalsämnen. Fast det ska inte bli bajsnödigt krystat a la Hannah Med H där dom citerar Paul Auster, dricker kaffe och skriver dikter. Usch nej. Det var bara fånigt. Amelie från Montmarte-plagiat, usch. Nejdå - min ska vara nyskapande. Och ni vet att jag kan lyckas!

Kanske att jag bygger det hela på en diktsamling av någon som har något att säga, så blir det lite abstrakt och knåpigt.

...typ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé!

Brygga öl har jag faktiskt varit med om, inte alls svårt bara jäsningen man ska Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé!ara noga med men det finns många forum som man kan kolla i angående bryggningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brygga öl har jag faktiskt varit med om, inte alls svårt bara jäsningen man ska Brygga öl! Det var faktiskt en jäkligt bra idé!ara noga med men det finns många forum som man kan kolla i angående bryggningen.

Ta en ölsats och hälla i lite socker kan väl vem som helst göra, men nu snackar vi malt, humle, jäst och vatten! Färska råvaror.

Min systers pojkvän håller på med det där en hel del och jag kan intyga att det är rätt mycket pill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...