Jump to content

Nu börjar en glädjens tid!


Siana
 Share

Recommended Posts

Har inte varit så aktiv på sista tiden. Nu för tiden så känns forumet allmänt trist.

^_^

Vore roligt om vi kunde få tillbaka den känslan vi hadde för ett par månader sedan.

Edit: Har ett nytt tangentbord som är så jävla litet så när jag ska klicka på enter så klickar jag på ä och när jag ska klicka på backspace så klickar jag på "´`" knappen.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 157
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill krama Tweak ( :rolleyes: ). Vetefan varför,faktiskt. tanken bara kom upp i huvudet. ^_^ Kram på dig :P

;)

Du vet inte hur länge jag har velat höra det där! :)

En wub från Tija, en kram från Kebab. Nu saknas bara en puss av MetoC7 så är mitt liv..någoting.. hittar inte ordet.. typ fullständigt eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Du vet inte hur länge jag har velat höra det där! ;)

En wub från Tija, en kram från Kebab. Nu saknas bara en puss av MetoC7 så är mitt liv..någoting.. hittar inte ordet.. typ fullständigt eller något.

:rolleyes:^_^

tycker det är hyffsat bra nu iof är jag bara i moddeleringstråden, foto tråden, wow-tråden och allmänt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som om mitt hopp floppade. Folk slänger ut skit om Skåne, alla anklagar varandra för att skriva Warez, klagar på folks stavning och Grim och pKz verkar ha blivit officiella slagpåsar. Pschhht.

Oftast finns det alltid något bakom. Dvs, folk klagar inte på pKz och Grim utan en anledning osv.

Men man kan ju alltid glömma allt och börja på en ny kula. Det ska jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som om mitt hopp floppade. Folk slänger ut skit om Skåne, alla anklagar varandra för att skriva Warez, klagar på folks stavning och Grim och pKz verkar ha blivit officiella slagpåsar. Pschhht.

Jag har försökt tänka på att vara snällare, vetefan om det funkar.

Men som SlewME sa, det finns ju anledningar. Det funkar ju inte att diskutera som pKz gör, det är klart att folk blir arga. Han överreagerade också på avatar och signatur-stölden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...