Jump to content

Nu börjar en glädjens tid!


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 157
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

'Cus it makes me feel like I'm a maaan, when I put a spike into my vaain.

Jag är på! Jag älskar kärlek! Typ Barry White och Marvin Gaye kombinerat! Fast inte lika erotisk..eller, jo. Typ.

Fast det tänker ni inte på. Fast om sanningen ska fram så är alla mina inlägg kryptiska meddelanden med Freudian Slips hela jämra tiden.

Nåväl, kärlek. Ekande symbal. Brons. Korinthierbrev. Oh yeah. Ty störst av allt är kärleken.

Och Andy.

Andy Warhol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi säger såhär... Om forumet vore en kålrot, så skulle jag inte äta upp den, ty man gör inte så :rolleyes:

Annars är Grease-låten "We Go Together" jävligt flumig och påverkar en på oanade sätt. Lyssna och dansa.

Okej, gruppkram!

        ___

      >^^<

    <-------->

        l__l

        l l l

      _l l l_

Kopiera den osymetriska krampedofilen som är quotad om ni vill vara med under förutsättningen att ni har något vettigt att säga :angry:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer aldrig glömma mina och "Joeys" bråk som vi hade hela tiden förut, när han var mer aktiv. Men nu är den tiden över och det är väl bra för forumet.

Snor Sianas citat:

"Kom igen, visa att vi kan påverka något så viktigt som stämningen. För den har funnits. Och den ska tillbaka."

Håller med dig där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.. spamm är nog inte vad vi behöver för att lätta upp stämningen. För då kommer personer som jag och klagar, och då blir allt tråkigt  :rolleyes:

Okej, vi säger att om man har något vettigt att säga så får den inkluderas? Aha?

*Pillar på förgående reply*

        ___

      >^^<

    <-------->

        l__l

        l l l

      _l l l_

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...