Jump to content

Nu börjar en glädjens tid!


Siana
 Share

Recommended Posts

flowerNEW_614163_0.gif flowerNEW_614163_0.gif flowerNEW_614163_0.gif

Jag läste tommy killers tråd, och måste erkänna att det verkligen är så. Stämningen på forumet är lägre.

Väldigt trist, jag tror inte jag är ensam om att märka denna förändring. Personer slänger dryga kommentarer åt varandra, bråk börjar hela tiden, reglerna följs inte, det känns bara allmänt mörkt. Nu vill inte jag klaga på forumet på något sätt, men visst har vi väl märkt en förändring? Vad hände med stämningen? Den tid då man inte nödvändigtvis var tvungen att slänga glåpord åt en person man höll med, den tid då man hjälpte en person istället för att kalla honom/henne för n00b?

För att tackla problemet krävs inte alls mycket. Jag bara uppmanar er alla att tänka lite innan ni trycker på den magiska "Add Reply"- knappen. Tänk lite glatt, säger någon något som inte stämmer, rätta personen utan en dryg kommentar. Håller du inte med en person, bevisa motsatsen eller säg vad du tycker, men du behöver inte slänga någon skit för det! Nu menar inte jag att vi ska bli något flowerpower- forum. Visst fan kan man bli förbannad ibland, men det har ökat drastiskt på senaste tiden.

Kom igen, visa att vi kan påverka något så viktigt som stämningen. För den har funnits. Och den ska tillbaka.

flowerNEW_614163_0.gif flowerNEW_614163_0.gif flowerNEW_614163_0.gif

Vad ska du förvänta dig från ett sånt här litet forum egentligen.

Kanske ny design på sidan, så skulle ha varit bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 157
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja... Det blir ju lite roligare när folk är snälla.. Men kan inte hålla igen när folk snackar skit om Skåne.

Du. Varför ska man ens ha ett forum när man inte får ha åsikte rom saker och ting. Okej om man är inte så snäll mot varandra här på forumet. Vilket vissa här inte har varit. Men att man är sur på Skåne skadar väl ingen personligt?

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du. Varför ska man ens ha ett forum när man inte får ha åsikte rom saker och ting. Okej om man är inte så snäll mot varandra här på forumet. Vilket vissa här inte har varit. Men att man är sur på Skåne skadar väl inget personligt?

Nej jag vet men... Känns lite personligt på någon sätt... Fast inte om man skrev som du gjorde typ. Mer om man skriver som jaeger har gjort i skånetråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidan har en trist design. Gammaldags shit. Ändra det och kanske göra nya ''features''.

Kanske kommer det göra stämninen bättre.

Nja tror inte det spelar någon större roll. Visst sidan behöver väl en uppfräschning men det har nog inte med stämningen och göra.

Däremot kanske man skulle kunna få ha någon lek så att alla kan få något att skratta åt . Det kan nog höja stämningen mer.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...