Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!


saffecool
 Share

Recommended Posts

Humm..vet inte om jag vågar fråga dett ens här.. ^_^

Nåväl:

Utav alla dessa CounterStrike spel som tycks finnas..vilket är det egentligen alla grabbar sitter och spelar om dagarna? Vilket ska man köpa? Vad är skillnaden mellan dom? Vad behöver man för att kunna spela? (Half Life behövdes ju tydligen för något utav dom..) Spelade det för flera år sedan, och då föll det mig inte i smaken, men funderar på att skaffa det nu. Endå.

:wub:

Svara nu på ett snällt sätt, utan att kalla mig n00b eller afrokrull. Annars blir jag lessen :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BroDD: Alla tjejer som skär sig är inte goth, tro mig. Jag vet. Alla har det inte lika perfekt som dig, finns dom som tycker att jag har det  bra. Då är det nog den enda anledningen.

@Mahalo med jättelånga svar.. Nice. :wub:

Jag svarade inte seriöst, så om nån trodde jag va seriös så vet ni nu att jag inte var det :wub:

Och vadå perfekt som mig? ^_^

Jag har det inte perfekt

EDIT: Och IceCandy är ett afrokrull :wub:

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppenbaligen är mestadel av alla i Sverige blåsta då de röstar på sossarna, du gör förmodligen också det. Att gång på gång rösta på ett parti som i princip inte gör något nytt är ju ganska enkelspåringt och lätt.

Och jag tycker att det är korkat att rösta höger. Är alla som inte tycker som du korkade? Har man en av värlens högsta välfärd kanske man inte ska ändra på så mycket. Jag tycker snarare att högerpolitiken är bakåtsträvande, med sänkta skatter och minskning på bidrag. Vi har olika åsikter och du kan ju inte påstå att jag och 40% av Sveriges befolkning är korkade bara för att vi har en annan politisk läggning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm..vet inte om jag vågar fråga dett ens här.. (:!!!:)

Nåväl:

Utav alla dessa CounterStrike spel som tycks finnas..vilket är det egentligen alla grabbar sitter och spelar om dagarna? Vilket ska man köpa? Vad är skillnaden mellan dom? Vad behöver man för att kunna spela? (Half Life behövdes ju tydligen för något utav dom..) Spelade det för flera år sedan, och då föll det mig inte i smaken, men funderar på att skaffa det nu. Endå.

:wacko:

Svara nu på ett snällt sätt, utan att kalla mig n00b eller afrokrull. Annars blir jag lessen :'(

Tja, det finns CS - Source.. Bra grafik, men rätt så tråkigt.

Counter-Strike: Condition Zero ska du nog köpa, då får du 1.6 & CZ. ^_^ Ska försöka fixa lite bilder.

CS:S:

14746_10_605648_0.jpg Dock är det bättre grafik.

CS:CZ:

4_605648_1.jpg

CS: 1.6

likf8JMmC3XTk_605648_2.jpg

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför finns den här tråden ?

Jo det är så att denna tråd är till för saker som man kan fråga som man aldrig har frågat eller vågat att fråga.

Det finns olika anledningar till att man kanske inte har frågat just den frågan. Detta är ju ett kanon tillfälle att fråga något..

Nu fick du svar på det (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...