Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!


saffecool
 Share

Recommended Posts

Haha, ja... jag kan börja och luft trumma/basa/gitarra till låtar och vara helt inne i dom :P:lol: :">

menar inte bara typ klappa lite med ett finger på knät utan... som en riktig vilde.. och köra alla fills och allt sånt ^_^

Ja det är klart. När Freebird sätts på får jag asont i armen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kort och kanske onödig fråga men undrar: Vem är detta? Går inte att klicka på "hans" namn. Går inte att få fram info. om "honom" osv...

1 + 1 = 2.

Google + bot = GoogleBot.

Det är helt enkelt en Bot från Google som skannar forumet efter inlägg som du sedan kan söka efter på Googles sökmotor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad :o

"Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?"

Jag har själv testat nu, jag lade in en kamera i kylskåpet tro de eller det slocknade ;) det gjorde iofs kameran också :) *skoja*

Haha ja det är ju en knapp som trycks in så det släcks när man stäcker sen nar man öppnar så lyser det precis som på en bildörr :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad :o 

"Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?"

Den är ganska lätt att få svar på. Den mer klassiska fågan "Hörs det något när ett träd faller om ingen är där för att höra" är något som jag däremot skulle vilja ha svar på...

StellHell: Tack. Misstänkte att det var någon form av bot men var inte säker. Så den grejen går bara in lite då och då och kopierar inlägg lite så där slumpmässigt?!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är ganska lätt att få svar på. Den mer klassiska fågan "Hörs det något när ett träd faller om ingen är där för att höra" är något som jag däremot skulle vilja ha svar på...

StellHell: Tack. Misstänkte att det var någon form av bot men var inte säker. Så den grejen går bara in lite då och då och kopierar inlägg lite så där slumpmässigt?!

Här kanske det finns några svar. Jag undrade också det en gång i tiden.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=googlebot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kanske det finns några svar. Jag undrade också det en gång i tiden.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=googlebot

Ah, Siana. Du är som mig, letar efter saningen...

Jag känner samhörighet. Visste att vi var ämnade för varandra. Du hjälpte mig finna saningen, Tack. ;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu drar jag nog uppe en gammal fråga som nog aldrig blev riktigt besvarad :lol:

"Släcks ljuset i kylskåpet när man stänger dörren?"

Jag har själv testat nu, jag lade in en kamera i kylskåpet tro de eller det slocknade :lol: det gjorde iofs kameran också ;P *skoja*

Man behöver ingen kamera, det är bara att trycka ögat mot

springan och en cm innan dörren är stängd ser man att lampan

slocknar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...