Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:) Fy fan vilket läskigt spel SA är!

Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här...

En av dom värsta fakebilderna jag sett. ;)

Men som sagt, lägg dom där bilderna i faketråden istället, ingen går på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:teehee: Fy fan vilket läskigt spel SA är!

Jag var ute på jakt efter läskiga saker och tog en bild på rullstolen och när jag senare kollade på bilden så fick jag till min fasa se det här...

asså på starnden ser det ut vara en alien (som don i filmerna) om du nu inte har fejkat det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol. men jag tror att R* kommer sätta in i alla fall något typ av övernaturliga grejer i nästa spel. för om dom erkänner att det finns vissa mystiska saker i spelet så tror jag mer folk köper det som sagt med det där med bigfoot som dom inte sa något om för att folk skulle köpa spelet eller vad det var :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker lätt att dom ska sätta in övernaturliga saker i nästa spel för när man har tröttnat på uppdragen så var det i alla fall förut as kul att gå på upptäcksfärd i skog/öken mm och försöka hitta något (som man inte gjort *suck* :P ) jag skulle bli överlycklig om man hitta något "övernaturlig" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker lätt att dom ska sätta in övernaturliga saker i nästa spel för när man har tröttnat på uppdragen så var det i alla fall förut as kul att gå på upptäcksfärd i skog/öken mm och försöka hitta något (som man inte gjort *suck* :P ) jag skulle bli överlycklig om man hitta något "övernaturlig" :P

Jag förstår dig. jag skaffade mitt San Andreas så sent (till PC), och då var ju alla myter redan spräckta.. ;)

Förresten, du behöver inte dubbelposta hela tiden, man kan editera också :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fräscht :P .

men förresten.. Är min uptäckte om att kycklingen faktiskt "pickar" på the CockRock ett easteregg? Det kan ju knappast vara en slump?

Haha, jag ska lägga till det med. Jävligt rolig upptäckt av dig faktiskt, hade aldrig kommit på det själv. Nej, antar att det är ett påskägg, det är ju rätt likt rockstars humor med. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...