Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har det hänt igen!! :P Kompisen satt o spela på sitt ps2....tog stuntplanet och var inte så lång ifrån area 69. Helt plötsligt flyger det ett ufo över han!!

Ni som säger att det inte finns och att folk har tittat igenom koder i alla filer på datorn och inte sätt nånting om ufo kanske har rätt men på ps2 så finns det fan. Nu när jag dessutom har sett det 2ggr så kan ingen säga nåt. Men ni som har SA på ps2 ta ett flygplan och åk omkring i öknen rätt så högt upp, kanske inte kommer nåt ufo då eftersom det verkar komma väldigt sällan. Har sätt 2st på hela den tiden ja spelat SA. Men snälla ta ett flygplan och flyg omkring i öknen och sitt beredd med kameran för det kan komma! Vill bara ha bevis samt fler som vet att det verkligen finns ufon!!

Jag vet, Det finns på ps2 de e jag helt säker på.

Även om ingen har "bevis" så har jag sett det många gånger..Orkar inte bry mig längre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta 8-9 bilder istället för en.

Kan du markera på en karta vart det är?

:ermm: Hej, jag kommer upp med bilder jag tagit och en karta var jag såg liket när jag har kommit hem från skolan....

edit: Och en sak till... säg inte "Det där är inte Jimmy Hoffa!". Jag har hitat en oindentifierad person under en sten, och jag gav han namnet

JIMMY HOFFA. ^_^

:wacko: Notera att jag har varit borta i en vecka p.g.a. banning. (w00t)

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska bli kul att se. :P

Här är liket!

:P Ok du Cyprez? Det var jävlit kul att hitta det här.

Jag har aldrig varit med om detta förut.

Det KAN vara en BUGG, men det kan också vara något R* lagt in som en bonus när man har spelat ett antal timmar/dagar/veckor/månader/år :P

edit: :lol: förlåt för stor bild...

post-31-1141660627_thumb.jpg

Redigerad av Dee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte långt där ifrån. Hämtade en ambulans vid sjukstugan I Angel Pine. Kunde inte låta bli att köpa ett shotgun. :ermm:

Haha okej är du där ??? :P:P

EDIT: jsag har varit där nu hittade ingenting :P

EDIT2: fast å andra sidan teleporterade jag mig dit... :lol:

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha okej är du där ???  :P  :P

EDIT: jsag har varit där nu hittade ingenting :P

EDIT2: fast å andra sidan teleporterade jag mig dit... :lol:

Hittade inget, bara en lögn av Dee. Ganska skrattretande att han sitter och sprider lögner I en tråd där sanningen ska fram. Hum.

Lik vid Back'O Beyond (stavning?) FALSKT!

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...