Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:ermm:

Hittade på ett japanskt forum... eller är det en und fotocoppare? första ser rätt trovärdig ut

se en poll...

Alla är fake, den första trodde jag på först, men när nån visade samma bild fast utom yeti och ett ufo istället så trodde jag inte på det längre

Crouching.tiger: han har gjort skinet själv.

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

----

Eftersom Cyprez tyckte att någon skulle göra en tråd om myter, och skriva vilka som är sanna och vilka som är falska så tar jag och gör det, så att alla frågor om myterna finns slutar.

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare".

Leatherface - Falskt

Sjunket skepp - Falskt

Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69)

Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen

Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga.

Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravs, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det.

Zombielabb - Sant, det finns ett zombielabb, men det är ingen zombie i källaren eller liknade.

Seriemördare - Falskt, det finns ingen seriemördare, eftersom personer inte har någon personlighet, alla gör samma saker. Utom gängmedlemar, dom som står i kassor o.s.v., Fotgängare är det ingen skillnad på.

UFO/Aliens - Falskt, det är menat som satelliter.

CJ:s mor i huset på natten - Falskt

Sjömonster/något i vattnet vid rullstolen - Falskt, finns inget där, rullstolen var bara en kul grej rockstar lagt in.

Fyrarmat monster - Falskt, finns varken något fyrarmat monster på fabriken utanför Las venturras eller på Mt.chiliad. Inte någon annanstans heller för den delen.

Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har.

Poliser slår civila i polisgarage - Sant

Självmords fotograf - Sant, han finns nära vattnet vid campingen där monstertrucken står.

Fallskärm som inte vecklas ut - Sant, det är väl antagligen en bugg, men det händer faktiskt.

Blixtar som slår ned i plan - Sant, har väl säkert hänt för många, inklusive mig.

Aliensändningar ovanför 'The big ear' - Falskt, finns inget sådant, däremot så kan planet tappa kontrollen när man åker ovanför.

Annan spökbil (Inte glendale) - Sant, Kort av -NightHawk-

Lemmings - Sant, ni kanske minns det gamla spelet lemmings? Läs mer Här.

Karta till skumma saker - Här.

--

Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta. :o

;) Ufon finns! Jag har sett det!

Jag har BEVIS! :P;)

post-31-1132227850.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en bild p gta F med något som liknar Big foot, börjar tro att han finns o R* gjort han some en 2d bild textur som är hårt krypterad i sa... för killen som postade topicen handlade om bilen o inte big foot, det var tittare som senare la märket tll det...

Edit: Bilden funkar nu. Tar bort den från quoten.

Medelandet innan editen:

User posted image :P

Vill se ;);)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en bild p gta F med något som liknar Big foot, börjar tro att han finns o R* gjort han some en 2d bild textur som är hårt krypterad i sa... för killen som postade topicen handlade om bilen o inte big foot, det var tittare som senare la märket tll det...

gta_sa2005-11-1115-24-45-48_601209_0.jpg

Det där är väl knappast sant. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en bild p gta F med något som liknar Big foot, börjar tro att han finns o R* gjort han some en 2d bild textur som är hårt krypterad i sa... för killen som postade topicen handlade om bilen o inte big foot, det var tittare som senare la märket tll det...

*BILD*

Men snälla... Vilken idiot som helst kan komma på den idéen. Dessutom har man åtskilliga gånger gått igenom SA's hexkod och inte hittat något som äns är i närheten av en "bigfoot".

Och framförallt; BIGFOOT ÄR EN MYT OCH R* HAR BEKRÄFTAT ATT HAN INTE EXISTERAR I SPELET!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla... Vilken idiot som helst kan komma på den idéen. Dessutom har man åtskilliga gånger gått igenom SA's hexkod och inte hittat något som äns är i närheten av en "bigfoot".

Och framförallt; BIGFOOT ÄR EN MYT OCH R* HAR BEKRÄFTAT ATT HAN INTE EXISTERAR I SPELET!

Skulle vara kul att gå igenom allt och se vad som finns. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...