Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Ja, Ska jag kalla dom för prickarna-på-kartan-inne-på-lil'-probes-inn-omaner då?

Ok, du vet uppenbarligen inte vad ordet mytomaner betyder, men det kan farbror HOWHOW berätta för dig lilla gubben.

En mytoman är en person som hävdar att saken i fråga absolut är sann fast i själva verket det inte är sant, det är en lögn med andra ord.

Och inte fasen har väl någon här sagt att dom har rätt, dom bara kommer upp med olika teorier, vilket är mycket bra.

Så nu tycker jag du ska sluta med dina besserwisserfasoner och bara vara glad och skriva om myter, eller så kan du sticka någon annanstans.. Eller hålla käften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok, du vet uppenbarligen inte vad ordet mytomaner betyder, men det kan farbror HOWHOW berätta för dig lilla gubben.

En mytoman är en person som hävdar att saken i fråga absolut är sann fast i själva verket det inte är sant, det är en lögn med andra ord.

Och inte fasen har väl någon här sagt att dom har rätt, dom bara kommer upp med olika teorier, vilket är mycket bra.

Så nu tycker jag du ska sluta med dina besserwisserfasoner och bara vara glad och skriva om myter, eller så kan du sticka någon annanstans.. Eller hålla käften.

Och du kan väl testa göra samma sak? Besserwisser? Har jag sagt att dom har fel eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det väl jag som hade fel och inte dom?

Men för fan, ja du hade fel, men du sa också att dom hade fel och då hade du fel.

Jag har aldrig sagt att dom hade fel heller.

Svara inte på det här, du gör bara bort dig mer. ^_^

Kan någon lägga upp en lista med påskägg? Har inte tid och orkar inte.

Skriver självklart att det var den personen som skrev listan då också. :(

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gör listan med glädje! ^_^

Men menar du att den ska vara på förstasidan?

Jag rensar upp myt listan också :(

MYTLISTAN FÄRDIG:

Myter: <--- Size 8, fet, understruken

Liksäckar - Sant, finns en liten bit ovanför Area 51 (69).

Spökbil - Sant, men det är bara att den spawnas i en kulle och rullar neråt, så det är ingen mening med det egentligen.

Spöksvävare - Sant, antagligen bara en bugg, men jag har sett det själv och jag blev faktiskt lite stuss måste jag säga.

Spökklotter - Sant, finns på kyrkogården i Los santos där CJ:s mor begravs, men bara på natten, det är antagligen ingen mening med det.

Zombielabb - Sant, det finns ett zombielabb, men det är ingen zombie i källaren eller liknade.

Hus som tänder eld på folk - Sant, har själv aldrig fått det att fungera, men många andra har.

Poliser slår civila i polisgarage - Sant, -<|:HOWHOW, beskriv här!:|>-

Självmords fotograf - Sant, han/hon finns nära vattnet vid campingen där monstertrucken står.

Fallskärm som inte vecklas ut - Sant, det är väl antagligen en bugg, men det händer faktiskt.

Blixtar som slår ned i plan - Sant, har väl säkert hänt för många, inklusive mig.

Annan spökbil (Sadler) - Sant, Bild av -NightHawk- <--- LÄNKA

Lemmings - Sant, ni kanske minns det gamla spelet lemmings? Läs mer Här <--- LÄNKA

Spökdimma - Sant, floden mellan Mt. Chilliad och San Fierro (Endast när det regnar).

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av Rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare".

Leatherface - Falskt, inga bevis.

Sjunket skepp - Falskt, inga bevis.

Seriemördare - Falskt, det finns ingen seriemördare, eftersom personer inte har någon personlighet, alla gör samma saker. Utom gängmedlemar, dom som står i kassor o.s.v. Fotgängare är det ingen skillnad på.

UFO/Aliens - Falskt, det är menat som satelliter.

CJ:s mor i huset på natten - Falskt, inga bevis.

Sjömonster/något i vattnet vid rullstolen - Falskt, finns inget där, rullstolen var bara en kul grej Rockstar lagt in.

Fyrarmat monster - Falskt, finns varken något fyrarmat monster på fabriken utanför Las Venturas eller på Mt. Chilliad. Inte någon annanstans heller för den delen.

Aliensändningar ovanför 'The Big Ear' - Falskt, finns inget sådant, däremot så kan planet tappa kontrollen när man åker ovanför.

PÅSKÄGGSLISTAN FÄRDIG:

Påskägg: <--- Size 8, fet, understruken

Bilder på Tommy Vercetti - Osäkert, ska finnas på Ken Rosenbergs kontor i Las Venturas.

True Grime: Street Cleaners - Sant, finns som en reklamskylt vid Unity Station. Bild av Peskele <--- LÄNKA

Manhunt leksak - Sant, finns på en hylla i Zeros RC Shop.

Max Pane skottsäker ruta - Sant, kommer inte ihåg vad stället hete, det är iallafall nära där man snor en en tankbil med Catalina. Bild av Peskele <--- LÄNKA

Vice City kartor i soptunna - Sant, i Angel Pine på andra sidan gatan där var Cluckin' Bell är. Bild av -NightHawk- <--- LÄNKA

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leatherface - Falskt

Såhär borde det vara:

Leatherface - Finns inga bevis på att han skulle existera, men han har aldrig blivit bekräftad falsk.

Det är faktist så det är. Som jag tidigare skrev har R* bekräftat Bigfoot, sjömonster, UFO'n mm falska. Men dem har aldrig sagt en knyst om Leatherface, trots att han är en av dem mer kända myterna. En del säger att han är egentligen bara en pedestrian som vid vissa tillfällen kan skymtas vid "The Panopticon", men det är inte särskilt troligt eftersom han aldrig ses där.

Andra säger att det är en bugg. Från början tänkte R* att det skulle vara en som arbetade på sågverket och var väldigt lik en mördare. Men man slopade koden som dock kunde framträda via en bugg som man extremt sällan råkar ut för.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär borde det vara:

Leatherface - Finns inga bevis på att han skulle existera, men han har aldrig blivit bekräftad falsk.

Det är faktist så det är. Som jag tidigare skrev har R* bekräftat Bigfoot, sjömonster, UFO'n mm falska. Men dem har aldrig sagt en knyst om Leatherface, trots att han är en av dem mer kända myterna. En del säger att han är egentligen bara en pedestrian som vid vissa tillfällen kan skymtas vid "The Panopticon", men det är inte särskilt troligt eftersom han aldrig ses där.

Andra säger att det är en bugg. Från början tänkte R* att det skulle vara en som arbetade på sågverket och var väldigt lik en mördare. Men man slopade koden som dock kunde framträda via en bugg som man extremt sällan råkar ut för.

Jag skrev till "inga bevis"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är mycket mystiskt att dom inte bekräftat leatherface falsk.

Därför kan vi inte stämpla han falsk, eftersom vi inte är säker.

Min kompis som jag orfta vet brukar tala sanning sa att han sett leatherface, att han var nästan odödlig m.m. En liten shock för mig, eftersom jag inte tror på leatherface.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...