Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men snälla... Vilken idiot som helst kan komma på den idéen. Dessutom har man åtskilliga gånger gått igenom SA's hexkod och inte hittat något som äns är i närheten av en "bigfoot".

Och framförallt; BIGFOOT ÄR EN MYT OCH R* HAR BEKRÄFTAT ATT HAN INTE EXISTERAR I SPELET!

Meeh :unsure: låt oss tro, ja jag vet att vi är lurade presis som folk tror på tomten tupack påskharen gud o annat jihad tramms

men i hex blablabla så kanshe dom inte döpt den till just "bigfoot" utan till "sadxds" för att man inte ska mistänka något :P som ryder sejjer: Ninja STYLE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Hittade en bild p gta F med något som liknar Big foot, börjar tro att han finns o R* gjort han some en 2d bild textur som är hårt krypterad i sa... för killen som postade topicen handlade om bilen o inte big foot, det var tittare som senare la märket tll det...

http://i4.photobucket.com/albums/y146/tekn...15-24-45-48.jpg

En liten kommentar på grims gamla bild här då...

Det är ju en bigfoot på bilden? Den syns klart och tydligt..

Om man kollar vid träden ser man en gubbe där.

Det vet jag inte vad det är.

Kolla man i förgrunden ser man en vit stor plåtlåda som brukar gå under namnet "BigFoot"? :P

Logisk logik, eller vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten kommentar på grims gamla bild här då...

Det är ju en bigfoot på bilden? Den syns klart och tydligt..

Om man kollar vid träden ser man en gubbe där.

Det vet jag inte vad det är.

Kolla man i förgrunden ser man en vit stor plåtlåda som brukar gå under namnet "BigFoot"? :P

Logisk logik, eller vad säger ni?

Oj. det har du ju faktiskt rätt i. Klurigt tänkt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

----

UFO - Falskt, det är menat som satelliter.

--

Det finns ju mycket mer, men skriv upp dom då så lägger jag in dem här, eller så frågar ni mig om ni vill veta.  :ermm:

Version: Playstation 2

Där har ni fel. UFO finns. Antingen har ni lirat för lite eller varit på fel plats.

Jag har sett UFO två gånger:

1. Klockan var mellan 07:00-08:00 när jag åkte vid oljecistererna vid Green Palms eller vad det heter, iaf mittemot Lil'Probe In.

2. När jag körde på kvällen mellan 23:00-00:00 ner på den norra nerfarten till Los Brujas (Spökstaden).

Ufot: Svart, ljudlöst, nån centimeter stort. Som åker över en på nån sekund, det går ej veta när det kommer så man blir överraskad när den dyker upp.

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...