Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Okej, har uppdaterat med lite bilder vid några av påskäggen/myterna nu, som visar var det ligger och hur det ser ut. Lägger upp bilderna här också.

Zombielabbet

Liksäckar

BodyBagsmap_656038_3.jpg

BodyBags1_656038_4.jpg

Spökgraffiti

h7rghostgrafitti1_656038_7.jpg

c0eghostgrafitti2_656038_8.jpg

Lemmings (Vet ni inte vad det är så är det ett gammalt spel där gubbarna aldrig slutar gå)

GTApedfall6_656038_10.jpg

Spökbilen

s6aglendales1_656038_14.jpg

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Verkar finnas mycket konstiga saker i Ls och Lv, ingen som har hittat nåt konstigt i San Fierro?

Finns massor i SF t.ex. Spökbilen, Självmordsfotograf, Zomielabb...

Edit: Kolla på Karta till skumma saker som finns på första sidan i den här tråden -_-

Redigerad av xenon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW: Tycker du ska ändra att ufo är falskt till sant. Jag LOVAR när du väl ser ett ufo så ser du inte fel, man ser klart och tydligt att det är ett ufo och ingen satelit, sateliterna är ju typ prickar högt uppe i rymden men ufo:na är typ i molnhöjd dom gånger man sätt dom. Ufo:n finns förmodligen bara i tv-spels verisionerna eftersom man kan ta print screen på datorn. Dom 2ggr ja sätt ufon har det vart på ps2 och dom har sätts i öknen, nära area69 och flygfältet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW: Tycker du ska ändra att ufo är falskt till sant. Jag LOVAR när du väl ser ett ufo så ser du inte fel, man ser klart och tydligt att det är ett ufo och ingen satelit, sateliterna är ju typ prickar högt uppe i rymden men ufo:na är typ i molnhöjd dom gånger man sätt dom. Ufo:n finns förmodligen bara i tv-spels verisionerna eftersom man kan ta print screen på datorn. Dom 2ggr ja sätt ufon har det vart på ps2 och dom har sätts i öknen, nära area69 och flygfältet!

Men om det nu är så många som har sett dem där ufona då skulle tusan nån av dem kunnat hinna pausa och foto med vanlig digitalkamera, men icke.

Därför tror jag dem allra flesta inte tror på dem "påhitten" längre, men testa gärna på www.fuska.se, där har ju typ alla sett ufon :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om det nu är så många som har sett dem där ufona då skulle tusan nån av dem kunnat hinna pausa och foto med vanlig digitalkamera, men icke.

Därför tror jag dem allra flesta inte tror på dem "påhitten" längre, men testa gärna på www.fuska.se, där har ju typ alla sett ufon :shifty:

Jag satt iaf inte beredd med kamera i handen, även om jag skulle ha gjort det skulle ja inte ha hunnit. Flög när jag såg dom och dom kom rakt emot mig och ja han inte ens titta bakåt förns dom var borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW: Tycker du ska ändra att ufo är falskt till sant. Jag LOVAR när du väl ser ett ufo så ser du inte fel, man ser klart och tydligt att det är ett ufo och ingen satelit, sateliterna är ju typ prickar högt uppe i rymden men ufo:na är typ i molnhöjd dom gånger man sätt dom. Ufo:n finns förmodligen bara i tv-spels verisionerna eftersom man kan ta print screen på datorn. Dom 2ggr ja sätt ufon har det vart på ps2 och dom har sätts i öknen, nära area69 och flygfältet!

Det finns inga ufon, folk har kollat igenom hela källkoden osv.

Ge upp om det nu, det som står där är till 100% rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inga ufon, folk har kollat igenom hela källkoden osv.

Ge upp om det nu, det som står där är till 100% rätt.

Men asså får d*mp, glöm det där med källkod o allt det, kanske inte finns till pc vad vet ja,men den gången du själv ser eller får bevis från nån så fattar du. Har ju förfan sätt det och det är sant, varför skulle ja ljuga, det är ju tillomed fler som har sätt det!!

Fråga rockstar game, om dom nu är villga att avslöja!

Redigerad av h_90
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...