Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Men asså får d*mp, glöm det där med källkod o allt det, kanske inte finns till pc vad vet ja,men den gången du själv ser eller får bevis från nån så fattar du. Har ju förfan sätt det och det är sant, varför skulle ja ljuga, det är ju tillomed fler som har sätt det!!

Fråga rockstar game, om dom nu är villga att avslöja!

Är du seriös? Snälla pojk, det är lika enkelt att kolla den till Playstation 2 som till dator.

Varför ska någon tro dig om du själv inte har några bevis? Man tror väl inte på något om det inte finns bevis, och jag vet att det inte finns några UFOn.

Dessutom har Rockstar Games sagt att Bigfoot, Leather face och UFOn bara var ett PR-trick för att locka fler personer att köpa det, så ta reda på fakta innan du öppnar käften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja vet vad jag så och du har fel! Förresten, vem är det som har kollat igen om dom där källkoderna?

Okej vi lägger ner det här men en vacker dag ska ja bevisa att det verkligen finns!

Bara Rockstar har kollat igenom källkoden.

Men sen finns det små konfigurationsfiler som sätter ut objekt och sånt, och skulle det ha funnits ufon skulle någon ha hittat dom.

Ge upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ger inte upp. Maila rockstar games nu, hoppas ja får ett vettigt svar!

Dom kommer, som till alla andra som har mailat in och frågat, ge dig ett mystiskt svar för att du ska sprida det på forum, alla blir hysteriska och då köper dom spelet.

Förvänta dig inget vettigt av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW: Tycker du ska ändra att ufo är falskt till sant. Jag LOVAR när du väl ser ett ufo så ser du inte fel, man ser klart och tydligt att det är ett ufo och ingen satelit, sateliterna är ju typ prickar högt uppe i rymden men ufo:na är typ i molnhöjd dom gånger man sätt dom. Ufo:n finns förmodligen bara i tv-spels verisionerna eftersom man kan ta print screen på datorn. Dom 2ggr ja sätt ufon har det vart på ps2 och dom har sätts i öknen, nära area69 och flygfältet!

Tanken med tråden är att det ska finnas bevis innan något klargörs som falskt eller sant. Mycket intressant att ingen har lyckats ta ett foto på dom eller filmat. Det skulle vem som hälst göra för att bli en ''känd'' person som hittat ett UFO. Det finns ingen sådan, finns bara fakebilder I massor. Om så hela världen skulle tro på dig så kan man inte klassa det som sant eftersom det inte finns ett ynka bevis.

EDIT: Klaga inte på h_90 om han försöker bevisa något. Det är det tråden är till för. Själv letar jag inte eftersom jag är alldeles för skeptiskt mot det. Väntar och ser I stället.

EDIT2: Tänker på den där videon som spelades in vid det där tornet I San Fierro (något radiotorn eller något) UFO är inte bekräftat falskt av Rockstar games, eller? Vet I allafall att leatherface inte är bekräftat varken falskt eller sant. Ändra det på listan HOWHOW?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT2: Tänker på den där videon som spelades in vid det där tornet I San Fierro (något radiotorn eller något) UFO är inte bekräftat falskt av Rockstar games, eller? Vet I allafall att leatherface inte är bekräftat varken falskt eller sant. Ändra det på listan HOWHOW?

Dels har Rockstar sagt det i en intervju dels finns inget nytt att upptäcka i San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...