Jump to content

Myter & Påskägg


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 698
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HOWHOW, Vad har du för belägg för att det där med det brinnande huset verkligen är sant!? Låte underligt att R* skulle lägga in nått sånt. Säker nån som slängt en molotov cocktail och börjat brinna!

Eftersom det har hänt för så pass många så blir jag ju nästan tvungen att lita på det.

No homie luv for me Vice.? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, varför skulle jag inte?  :P

Det har jag gjort för längesen.

Den står på din flygplats, fast utan saken som lyfter bilar.

Går inte att få tag på en sån med magnet.

Så tråkigt ^_^

Men ändra till sabboterad fallskärm. Ser konstigt ut med bara fallskärm den väcklas inte ut det är en bugg men det händer :wub::(

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...

Och HowHow tomten dom har inte alls motorn på.

Det är en som står still och spwanas på samma ställe och en som spwanas och rullar men det stannar på exakt samma ställe.  ^_^

Det var jag som sade att den är på... Och det är den ibland. Igår skulle jag ta en bild på det men det hände bara en gång att lysena var på och att den brummade, men jag hann inte ta bild :(

Vissa här har kanske inte förståt sig på det här med spökbilar, men rör den på sig? Annars är det väl som vilken vanlig trasig bil som helst.

Spökbilarna kanske inte är spökbilar, men de är lite mystiska, Playback FM är alltid på när man sätter sig i dem och att de inte går att fixa i Pay n' Spray :wub:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW, Vad har du för belägg för att det där med det brinnande huset verkligen är sant!? Låte underligt att R* skulle lägga in nått sånt. Säker nån som slängt en molotov cocktail och börjat brinna!

Jag har själv prövat. :)

Edit:

1: I spökbilarna är alltid playback FM på.

2: Dom går inte att laga.

3: Motorn är

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har vi I princip allt här. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...=40#entry590657

Titta längst ner på sidan. :)

Kan du inte be HURHUR att editera till din lista, fast en annan grupp t.ex.

Myter:

Bigfoot - Falskt

Blabla

Påskägg:

Max Payne bild - Sant bild av Peskele

Blabla

BTW: Ett annat påskägg, Vice City-kartor i soptunnan

post-31-1130850037_thumb.jpg

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte be HURHUR att editera till din lista, fast en annan grupp t.ex.

Myter:

Bigfoot - Falskt

Blabla

Påskägg:

Max Payne bild - Sant bild av Peskele

Blabla

BTW: Ett annat påskägg, Vice City-kartor i soptunnan

Om någon säger till Azore att ändra titeln till påskägg och myter så lägger jag till det.

Jag orkar inte säga till honom själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spökbilarna kanske inte är spökbilar, men de är lite mystiska, Playback FM är alltid på när man sätter sig i dem och att de inte går att fixa i Pay n' Spray :lol:

Satt mig i en "spökbil" vid vattnet nära Montgomery idag i så fall. Den var iaf trasig och kunde inte göras om i Pay N' Spray och KRose var på.

Men i så fall är det så att alla trasiga bilar som inte går att göras om på Pay N' Spray är spökbilar, men varför säger då vissa att spökbilarna bara är det för att de åker av sig själv (jag menar de i Back O Beyond). Jävligt snurrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...