Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

http://www.webhallen.com/prod.php?id=65149&ref=Prisjakt

Skulle det med hjälp av denna ^^ gå att se TV på en datorskärm? Så man sätter in TVsladden i boxen(^^) sen en vga sladd från boxen(^^) till datorskärmen? Funkar det då tror ni?

Det ska nog funka men det vore väl bättre med en digital tuner eftersom det analoga nätet håller på att stängas ner lite här och var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska se om jag kan lyckas få mitt första post bra. Om detta är i fel tråd så får ni skälla ut mig. :o

Jag har haft problem med min dator och genast kollat upp om den är varm. När jag kollar i speedfan så står det att "AUX" är skitvarm. Över 100 grader. Men jag har absoulut ingen aning om vad AUX är för något. Vad är AUX för något?

Tack i förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska se om jag kan lyckas få mitt första post bra. Om detta är i fel tråd så får ni skälla ut mig. :o

Jag har haft problem med min dator och genast kollat upp om den är varm. När jag kollar i speedfan så står det att "AUX" är skitvarm. Över 100 grader. Men jag har absoulut ingen aning om vad AUX är för något. Vad är AUX för något?

Tack i förhand.

Det där var din 4731 post ju. :D

@frågan: Ingen aning

edit. fel

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska se om jag kan lyckas få mitt första post bra. Om detta är i fel tråd så får ni skälla ut mig. :o

Jag har haft problem med min dator och genast kollat upp om den är varm. När jag kollar i speedfan så står det att "AUX" är skitvarm. Över 100 grader. Men jag har absoulut ingen aning om vad AUX är för något. Vad är AUX för något?

Tack i förhand.

Behöver fortfarande hjälp.

Och nej jag har inte haft någon användare här innan. Som sagt jag vet inte vem rabarben är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ett Radeon x 1300 bra?

Skapligt men det beror på vad du ska ha det till... :unsure: Den har ju Hdtv ut gång ju till och med och du kan har väldigt hög upplösning... men en sak man inte ska kolle efter är MB på grafik kort... Det kan finnas skit kort med 512 MB för 900 kr som inte kan nånting t ex... Bästa är att kolla på tester och sånt.. sök på google... :D

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som är hajj på Teamspeak här ?

Jag har lagt upp en server, och ändrat inställningar och sånt på internet. Men när jag ska connecta så står det

No reply from server

Maybe the server is offline

or maybe teamspeak is not running on it

Nu undrar jag, ska jag öppna portar i routern kanske ? För jag vet att servern är igång.

Serverns IP slutar med 8767, är det porten ? Hur öppnar jag i sånna fall ?

Nu har jag ändrat serverns slutändelse till :47511 eftersom det är den porten som är öppen för mig (Jag testade vi utorrent) men jag kan fortfarande inte connecta :unsure:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon som kan skriva upp den senaste DirectX 9.0c versionen?

Gör så här: Start>Kör>dxdiag.

Och där kommer ni att kunna se Directx Versionen.

Jag har DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Direct X 10 är väl ute till W Vista?

Och det kommer väl ingen mer till XP (Direckt X 9) :unsure:

Men annars så har jag också Driect X 9.0c (4.09.0000.0904) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...