Reve Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag gillar då inte skogen runt Mount Chilliad på natten... Och speciellt inte då det är dimmigt och åska också... Då åker jag aldrig dit uran radiobil... Polisradion känns lite lugnande. Officer Hernandez - Skrämd poliskonstapel, LSPD. Åhh din lilla polishund man ska köra dit med Savanna och pumpa ut Rapmusik eller nåt så blir man inte rädd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Oj måste vara en bugg bara för mig då isånafall. Nej det finns ett "fusk" som gör att man kan gå in i alla hus man va inne i på uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nej det finns ett "fusk" som gör att man kan gå in i alla hus man va inne i på uppdrag. Nae, men det finns Blue Hell.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Back o Beyond e väl värst Och Mad doggs mansion :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Piper Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Back o Beyond e väl värst Och Mad doggs mansion :'( Madd Dogs mansion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 "Läskigast" I San Fierros skogar... Omkring där Spökbilen finns osv. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 En fråga angående Zombotech kan man komma upp på de andra våningarna och isåfall, hur? det finns ju hissar där men dom verkar vara stängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 En fråga angående Zombotech kan man komma upp på de andra våningarna och isåfall, hur? det finns ju hissar där men dom verkar vara stängda. Nej, finns inget värt att utforska runt Zombotech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Nej, finns inget värt att utforska runt Zombotech. Man undrar varför det heter så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Själv tycker jag att cykla i skogen när det är skit mörkt och en gång såg jag en spökbil, fan vad jag blev skraj alltså. Men en sak undrar jag som jag har funderat på skit länge är garaget eller vad det är för nåt typ en bil säljes affär nära macken som man har i SF. hur köper man det!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Själv tycker jag att cykla i skogen när det är skit mörkt och en gång såg jag en spökbil, fan vad jag blev skraj alltså. Men en sak undrar jag som jag har funderat på skit länge är garaget eller vad det är för nåt typ en bil säljes affär nära macken som man har i SF. hur köper man det!?!? Den kan du köpa när du har klarat bilskolan på guld tror jag?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Läskigaste platsen är väl sågverket nån stormig natt när man sitter uppe å spelar Sen är ju fishers lagoon rätt äcklig vid rullstolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nej, finns inget värt att utforska runt Zombotech. Har ni inte märkt att det är en avbildning av Resident Evil?? "The hive"? Och om ni tittar vid kartan vid hissen ser ni att hissen leder till "The Hive" som är en underjordisk byggnad 500 meter ner i marken och att den ser exakt ut som resiednt evils The Hive!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Åhh din lilla polishund man ska köra dit med Savanna och pumpa ut Rapmusik eller nåt så blir man inte rädd! Hahaha! "Polishund", den var god den! Nä... Tycker det känns lugnare att lyssna på polisradion istället för skumma låtar i stilen "F*ck the police, f*ck the police....." Jösses. Officer Hernandez - Skrämd konstapel med åsikter, LSPD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har ni inte märkt att det är en avbildning av Resident Evil?? "The hive"? Och om ni tittar vid kartan vid hissen ser ni att hissen leder till "The Hive" som är en underjordisk byggnad 500 meter ner i marken och att den ser exakt ut som resiednt evils The Hive!!Klart man sett den, men hade varit grymt om man kunde åka ner där och det såg ut precis som i Resident Evil-filmen med massa zombies som man kunde slakta med minigun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Läskigaste platsen är definitivt Fishers Lagoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Skogen mitt i natten, speciellt när man vandrar. Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom buskarna. Edit: Back o Beyond e väl värst Och Mad doggs mansion :'( Wörd, speciellt det där rummet med poolen. Läääskigt. Redigerad 12 augusti, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Sågverket är ganska läskigt en sen kväll med dimma och mörkt i rummet. Dock har den "läskiga känslan mildras sedan rykterna om letherface och bigfoot avslöjades som myter. Fishers lagoon (eller vad det heter) där rullstolen finns är också ganska läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Skogen mitt i natten, speciellt när man vandrar. Man vet aldrig vad som gömmer sig bakom buskarna. Edit: Wörd, speciellt det där rummet med poolen. Läääskigt. Rummet med poolen får mig att tänka på Gothika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
UM3X Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kan nån möjligt vis posta en bild på en spök bil eller en film på en som kommer rullandes! vore ascoolt!!! P.S. har haft SA sen sverige releasen och har aldrig sett en spökbil..... tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts