eminem33 Skrivet 4 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2011 Battlefield 3 - läckt gameplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 (redigerad) Ska nog köpa BF3. Redigerad 6 mars, 2011 av rasmus899 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 Någon som har erfarenhet av att lira FPS online med mobilt bredband? Funkar det bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 Någon som har erfarenhet av att lira FPS online med mobilt bredband? Funkar det bra eller dåligt? 3G är värdelöst. 4G funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6MGed1IGXts iomwergpmiorgåe åeiopmg opmk!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6MGed1IGXts iomwergpmiorgåe åeiopmg opmk!!!!! asfsdgdfsgdfhsdfhdg hgfhfgjdf dfgedrwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6MGed1IGXts iomwergpmiorgåe åeiopmg opmk!!!!! jag kom lite när jag såg den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Här är ytterligare en variant på den filmen som eminem33 postade, och del tre i trailerserien. Det enda jag kan klaga på hittills är att rekylen verkar vara obefintlig i alla vapen man har fått se, om det är likadant i spelet sedan så kommer man inte ha några jättestora problem att spraya fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2011 Jag tror det är förlåtligt att jag dubbelpostar. Här är en analys av videoklippet jag länkade förut, han påpekar en del saftiga detaljer som jag inte lade märke till. Sedan får man också veta att ett tolv minuter långt videoklipp kommer att visas den 17 april. Lite mer än två veckor kvar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2011 Den nya 12 minuterstrailern är här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Den nya 12 minuterstrailern är här! Ser ut att vara samma som den där trailerserien, fast ihopklistrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Ser ut att vara samma som den där trailerserien, fast ihopklistrad? Här har vi en som inte har hängt med, det är precis det det är. De har släppt tre korta klipp ur en lång film tidigare och nu släppte de hela filmen. "Full reveal". Det är också längre versioner av de tre korta filmerna, så man får faktiskt se mer saker än vad man fick se i de tre kortfilmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 (redigerad) Edit, något viktigare: Kan man välja vilken server/map man vill spela på? Eller är det bara random som gäller? Redigerad 25 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2011 Installerade Battlefield 2 häromdagen, efter att jag fått ett otroligt sug att spela detta spelet igen efter 5 års paus. Efter att ha tankat hem ca 2.5GB i patchar så kunde jag äntligen få spela denna klassiker. Men! Så lätt var det inte, nej. Har enorma problem med lagg, och då menar jag verkligen enorma. Sitter med en ping mellan 35-50 - eftersom jag spelar på svenska servrar - och det kan flyta på i 1-2 minuter, men sen så skickar spelet rubberbanding, fryslagg och allt vad det heter på mig. Ändå så står pingen på ca 40, förutom vid vissa tillfällen då den kan spika 200-300 i någon sekund. Wtf ska jag göra åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 EA slänger ett fuck you till Activision: Of course there are things we will not be showing at E3, including the game’s extensive co-op campaign, the introduction of Team Death Match mode and the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars. We look forward to providing more information on these features in the near future! Hela blogposten här: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/06/03/bf3-goes-to-e3.aspx 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Som ni ser så kommer Battlefield 3 släppas en vecka tidigare istället för den 3 november så blir det den 26 oktober istället. Vilka tänker förhandsboka detta? Jag ska till och förhandsboka BF3 nu men vad är skillnaden mellan BF3 och BF3 Nordic versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Förhandsbokade i februari jag. Ska bli sååå jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Förhandsbokade i februari jag. Ska bli sååå jävla kul! Trevligt avbokade mitt ex för ett tag sen nordic edition och beställde limited edition för 430kr eller vad det nu gick på längtar tills det dyker ner i brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2011 BATTLEFIELD 3™: PHYSICAL WARFARE PACK: * TYPE 88 LIGHT MACHINE GUN Exclusive weapon The Type 88 is a gas-powered, air-cooled light machine gun that comes equipped with a bipod for maximum stability. Setting the bipod up on a suitable surface gives a major boost in accuracy and recoil reduction. With the Type 88, you will completely deny the enemy entry to your area of control. * DAO-12 shotgun Day 1 unlock It isn’t hard to see why the powerful DAO-12 was a big fan favorite in Battlefield 2. Being a highly versatile semi-automatic 12-gauge shotgun, the DAO-12 can carry 4 types of ammo in a high capacity 12-round magazine. For close encounters, you wouldn’t want to carry any other weapon, and with the Physical Warfare Pack, you unlock it from day 1 in Battlefield 3. * Flechette ammo for the DAO-12 shotgun Exclusive ammo This exclusive armor-piercing ammo makes your DAO-12 shotgun pack an added punch. Each flechette cartridge holds a number of 1-inch tungsten arrows that will tear through any material, be it metal, wood, or enemies. If you turn a corner and meet three soldiers from the opposing force, these are the rounds you want loaded in your DAO-12. * FLASH SUPPRESSOR FOR SKS SNIPER RIFLE Exclusive weapon mod This exclusive item is the only sniper rifle flash suppressor in the game. Attaching it to the fast-firing and high capacity SKS rifle turns you into a highly agile and versatile Recon member. For the true team-play Recon who wants to contribute at the front while staying stealthy, this weapon mod is an essential upgrade. Åååååkej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts