Alle090 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Hittade fan en imagefil (skulle kopiera bf2 skivor till ett lan förut på ITn) på BF2 på en hårddisk här. Mountade, testade att installera, inga problem där, men när jag ska starta BF2 så kmr jag bara förbi BF2-bilden innan spelet sätts igång och så äre bara svart, väntade i några minuter men det var fortfarande svart... så det verkar inte funka. jag som gärna ville lira. Hör du musiken i bakgrunden samt ser mus-pekaren? Pröva tanka dom senaste drivrutinerna TILL allt. Lästa att detta kan lösa svart skärm problemet. EDIT: ny fuckin SIDA XD Redigerad 1 november, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Hör du musiken i bakgrunden samt ser mus-pekaren? Pröva tanka dom senaste drivrutinerna TILL allt. Lästa att detta kan lösa svart skärm problemet. EDIT: ny fuckin SIDA XD Jag hör inget i bakgrunden och ingen mus-pekare heller. Har testat att tanka nya drivisar till grafikkortet iaf, men då blev det helt fuckat så jag fick ta bort dom nya drivrutinerna, men ska ladda ner till moderkortet också och försöka med drivrutinerna till grafikkortet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Battlefield 1943 http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=31195 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Battlefield 1943 http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=31195 Det här kommer att bli hur bra som helst! Jag längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Battlefield 2 Bad Company 2 kommer även till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Battlefield 2 Bad Company 2 kommer även till PC Jag hörde det, jag har 1:an till 360 och det skulle nog vara ganska krävande om det kom till PC. Så 2:an kommer nog bli VÄLDIGT krävande på PC. Redigerad 5 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Jag hörde det, jag har 1:an till 360 och det skulle nog vara ganska krävande om det kom till PC. Så 2:an kommer nog bli VÄLDIGT krävande på PC. Det ser ut som att spelet är krävande. Men ja skulle inte tro att det är så himla krävande. Kanske 1gb som minimum och 2gb rekommenderat oftast så ligger alla spel på så. Sen tror ja spelet krävet Pixel Shader 3.0 samt ett 512mb kort. Btw för de som vill läsa om det: BF: BC 2 Gillar verkligen vinter bilden där soldaterna springer ner till helikoptern som lyfter Redigerad 5 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Härligt med ett nytt bf som faktiskt är gammalt!!!! Älskar ju 1942 så detta borde väl bli ett köp. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Härligt med ett nytt bf som faktiskt är gammalt!!!! Älskar ju 1942 så detta borde väl bli ett köp. <: Jag minns när jag var 6-7 år och fick BF 1942 i julklapp, vi var tvungna att köpa en ny dator för att jag skulle kunna spela det. När vi hade köpt en ny dator så lirade jag det hela tiden i flera år, så jag håller med om att det är bra att BF har gått tillbaka till WWII. Redigerad 5 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 haha. <: jo, minns när man satt på ett internet café hela dagarna och spelade spelet, haha man va ju typ 10-11 år då. minnen<3 Ja, jag älskar verkligen att dom gått tillbaks till WWII, BF har alltid varit ett "kvalité spel", har stoora förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Tack gode gud att de släppte MMO-genren, visst, det var värt ett försök, men det är härligt att se Dice "back on track". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 24 spelare = epic fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Battlefield 1943 http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=31195 Fy satan så taggad jag ääääääär! :w000t: :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Kan knappt vänta, DICE:s spel gjorda med Frostbite-motorn har alla riktigt snygga specialeffekter och den bästa ljudmotorn jag hört i ett spel. Sen är det spelglädje rakt igenom! Redigerad 5 februari, 2009 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Ojdå, det var helt nytt för mig. Kanske att man köper 1943 via PSN då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Tack gode gud att de släppte MMO-genren, visst, det var värt ett försök, men det är härligt att se Dice "back on track". MMO spel från Dice!? Har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 MMO spel från Dice!? Har jag missat något? Battlefield: Heroes tror jag klassas som ett MMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Battlefield: Heroes tror jag klassas som ett MMO. Inte mycket... men lite mmo är det nog i det... Kan ju gå upp i ranker... och det är online...då räknas väll alla andra battlefield spel som mmo med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Tänkte väl mest på de här två: "# Create your own unique war Hero with extensive character customisation system # MMO-like special abilities add strategic depth to combat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts