Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Funderar på att skaffa Modern Combat till PS2. Frågan är bara om det går att köra en SP match mot bots eller går det bara att kriga i storymode? Nope. Det går inte, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) jag har horat de flesta bf2 modifikationer, men igår testade jag en ny: wookie sniper mod. kort och gott så har man en kikare för att mäta avståndet, sedan mäter man upp med kikarsiktet och avfyrar i en härlig parabel, inte sällan över 1000 meter <3 vanilla kartor, men några custom också. riktigt coolt. Redigerad 24 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter. Vi behöver: -Erfarna snipers. -Erfarna piloter. -Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater. -Erfarna förare. -Erfarna ingenjörer EDIT Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo. Hmm är erfaren sniper och skulle gärna vilja gå med i en klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter. Vi behöver: -Erfarna snipers. -Erfarna piloter. -Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater. -Erfarna förare. -Erfarna ingenjörer EDIT Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo. Såfall kan jag gå med ^^ -Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater. Det är jag oftast modig på. Jag går in i striderna själva eller så springer jag mitt i skott linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Har kommit en ny patch till BF2142 (1.50 tror jag den hette) , 2 nya banor på den, en är dock assauly saken som man behöver expansionen till för att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Verkar som ny patch till BF2 är på g. http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=151832 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 någon som ska skaffa nya BF BC? som kommer till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Installerade BF2 idag!Ohh vad jag älskar snipern ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Ingen som har skaffat Battlefield BC ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Ingen som har skaffat Battlefield BC ännu? Jag har Har dock inte kört så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Nån som vill lira BF2 nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Nån som vill lira BF2 nångång? jag vill köra det jag skriver ett brev med mina MSN i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Aj vants to pläj to. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter. Vi behöver: -Erfarna snipers. -Erfarna piloter. -Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater. -Erfarna förare. -Erfarna ingenjörer EDIT Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo. Jag är gärna med om inte alla platser är tagna. Jag kan vara något av dessa - Pilot (men bara helikopter) - Modig soldat - Förare - Ingenjör skulle väl också funka men jag är hellre någon av dom andra tre. Min mic är paj men får nytt headsett nästa vecka. Min BF2 skiva är också paj men ska köpa ny någon gång den här månaden. Har inte spelat nåt sen mars så jag får värma upp lite först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter. Vi behöver: -Erfarna snipers. -Erfarna piloter. -Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater. -Erfarna förare. -Erfarna ingenjörer EDIT Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo. JAg är jättebra på att flya Edit: KÖPTE JUST BF2 :DDD Redigerad 12 juli, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Vet nån hur Zombie modden funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Någon som vill lira Bad Company till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Jag har haft BF2 complete collection innan, men skivan gick sönder så jag köpte vanliga BF2 idag. Nu när jag sätter igång spelet och ska leta efter servers så finns det bara en enda som jag kan spela på, alla andra maps och servers har nyare uppdateringar, jag hade aldrig detta problem med BF2CC. Vad ska jag göra för att kunna spela? Måste jag köpa CC igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) Har du uppdaterat spelet? Btw när skulle den nya patchen komma? Redigerad 14 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Har du uppdaterat spelet? Btw när skulle den nya patchen komma? Nej, jag har bara installerat, hur uppdaterar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts