Alle090 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Jag försökte installera PR nyligen dock dök nån error upp. Jag är osäker om jag installerade rätt, och osäker om jag har 1,41 eller vad man behövde ha Vad för error? Först hade jag problem. Fick CTD precis vid server join. Men jag hade tankat ner en trasig kopia EDIT: NY SIDA! Redigerad 5 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Spelade nyss Conquest Mode på BC. Roligt faktiskt, känndes mer som gammla Bf spelen när det är flaggor Conquest trailern från GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Spelade nyss Conquest Mode på BC. Roligt faktiskt, känndes mer som gammla Bf spelen när det är flaggor Conquest trailern från GT /Agree! Mycket roligare än att förstöra guld och beskydda det, testade innan idag hos min kusin, och det är 500 gånger roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Spelade nyss Conquest Mode på BC. Roligt faktiskt, känndes mer som gammla Bf spelen när det är flaggor Conquest trailern från GT Gött jag ska lätt fixa det så fort jag har köpt lite godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Någon som skulle känna för Co-Op på BF2 mot bottar?? BTW: Någon som vet hur man får in 64 player banor in till singelplayer? Som bottar fungerar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Någon som skulle känna för Co-Op på BF2 mot bottar?? BTW: Någon som vet hur man får in 64 player banor in till singelplayer? Som bottar fungerar på? Kan man ens lira co-op mot bottar i BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Kan man ens lira co-op mot bottar i BF2? Jepp, ena startar ett vanligt singelplayer spel och då joner den andra bara via IP. Jag brukar köra via Hamachi och så väljer jag Join local och sedan connect to IP. Har hittat en modd som gör det ännu roligare, det är typ 26 i varje lag. Jag och min kompis är 2 i ena. Och så kör vi. Det blir gyrmt fullt men kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jepp, ena startar ett vanligt singelplayer spel och då joner den andra bara via IP. Jag brukar köra via Hamachi och så väljer jag Join local och sedan connect to IP. Har hittat en modd som gör det ännu roligare, det är typ 26 i varje lag. Jag och min kompis är 2 i ena. Och så kör vi. Det blir gyrmt fullt men kul! Finns dock vanligt stöd för CO-OP nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Finns dock vanligt stöd för CO-OP nu också. Du menar som att joina singelplayer: Tycker det vanliga BF2 singelplayer COOP är tråkig när det är få bottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du menar som att joina singelplayer: Tycker det vanliga BF2 singelplayer COOP är tråkig när det är få bottar. Nej, jag menar att det går att starta ett CO-OP spel i multiplayer nu sedan nån patch tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Nej, jag menar att det går att starta ett CO-OP spel i multiplayer nu sedan nån patch tillbaka. Jaha, jo jag kollade där. Men ingen spelar ju co-op. Ska kolla igen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Meeh, fack it. Redigerad 14 september, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Är nån sugen på att lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Nu har jag hittat gamla Bf1942, och jag tänkte börja spela det. Men jag undrar om det är många som spelar nu förtiden och vilken patch ska jag ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) @Nik. Alltid! Redigerad 13 september, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 (redigerad) Undrar bara. Letade bland mina grejer och hittade BF2 bland dom och fick lust att faktiskt börja lira igen. Och min fråga är om den funkar på min data, alltså om min data är "för ny" för jag har fått problem med vissa spel på min data, alltså att dom inte vill starta. Kan inte installera just nu för att DVDn har pajat och jag har inte pallat att gå och köpa en ny pga jag har haft en massa andra saker att göra. Quad-Core 2,4Ghz 4 gb ram 512 grafikminne (9500 GT) Tacksam för svar. Edit: Hittade en gammal post för er som har problem med PunkBuster. Bara att ladda ner och adda spelet till listan (om den inte är där) och uppdatera. punkbuster manual updater Brukar hjälpa mig när punkbuster uppdaterar deras grejer, men om det här inte hjälper er så är det inte det problemet som jag brukar ha. Redigerad 31 oktober, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Undrar bara. Letade bland mina grejer och hittade BF2 bland dom och fick lust att faktiskt börja lira igen. Och min fråga är om den funkar på min data, alltså om min data är "för ny" för jag har fått problem med vissa spel på min data, alltså att dom inte vill starta. Kan inte installera just nu för att DVDn har pajat och jag har inte pallat att gå och köpa en ny pga jag har haft en massa andra saker att göra. Quad-Core 2,4Ghz 4 gb ram 512 grafikminne (9500 GT) Tacksam för svar. Edit: Hittade en gammal post för er som har problem med PunkBuster. Bara att ladda ner och adda spelet till listan (om den inte är där) och uppdatera. punkbuster manual updater Brukar hjälpa mig när punkbuster uppdaterar deras grejer, men om det här inte hjälper er så är det inte det problemet som jag brukar ha. Alltså, som jag förstår det så är ditt Operativ system samt Direct X version du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Alltså, som jag förstår det så är ditt Operativ system samt Direct X version du har. Kör med DirectX 9.0c och med XP (vet fan inte vrf). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Kör med DirectX 9.0c och med XP (vet fan inte vrf). Då ska det gå perfa. För jag har inte hört att hårdvara kan vara ett problem till gammala spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Då ska det gå perfa. För jag har inte hört att hårdvara kan vara ett problem till gammala spel Hittade fan en imagefil (skulle kopiera bf2 skivor till ett lan förut på ITn) på BF2 på en hårddisk här. Mountade, testade att installera, inga problem där, men när jag ska starta BF2 så kmr jag bara förbi BF2-bilden innan spelet sätts igång och så äre bara svart, väntade i några minuter men det var fortfarande svart... så det verkar inte funka. jag som gärna ville lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts