Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

...Att Rockstar ljög om en massa saker som inte kom med i spelet. t.ex att om man åkte under en bro skulle radion bli lite brusigare och om man var ute i Badlands så skulle radion vara annorlunda än i t.ex Los Santos. Sen sa de att man skulle kunna klättra, Kan man det? Nej! Man kan ju bara hoppa upp på Staket i CJ's höjd.

Men I steel gotz luv 4 dem. :)

@Arman Sida1: Camera Hack till VC hade Top down view i någon version så det kommer säkert till nästa version av Camera Hack SA.

Till er som tycker musiken suger: Suck my right nizzle.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det handlar om att dom stora bilföretagen inte vill att man ska kunna krocka och förstöra en bil med deras märke på.. tänk alla spel med riktiga bilmärken.. tex GT å nfsu, det är ju en omöjlighet att försöra en bil..

Kan du då svara på varför de inte döpte Los Santos till Los Angeles, San Fierro till San Francisco och Las Venturas till Las Vegas? Vice City kunde ju ha fått heta Miami okså.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du då svara på varför de inte döpte Los Santos till Los Angeles, San Fierro till San Francisco och Las Venturas till Las Vegas?

Hur ofta vill man publicera sin stad i en våldsspel med gatugäng som skjuter ihjäl folk och idiotiska snutar?.

Det gör ju verkligen statusen för staden jätte hög.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Att Rockstar ljög om en massa saker som inte kom med i spelet. t.ex att om man åkte under en bro skulle radion bli lite brusigare och om man var ute i Badlands så skulle radion vara annorlunda än i t.ex Los Santos. Sen sa de att man skulle kunna klättra, Kan man det? Nej! Man kan ju bara hoppa upp på Staket i CJ's höjd.

Håller med. Personerna i andra bilar skulle ha ett mål, dom skulle åka till jobbet och åka och handla. Men inte fan gör dom det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inte märkt att dem åker och ställer sig på en pakering och går till sitt hus, oftast ser man det i Ganton.

I Ganton och andra lite kriminella ställen har jag sett det. Men när jag åker runt i Las Venturras så åker det bara runt och runt och runt och runt.

Men det är ju sant, bara du som missuppfattat det, de menade nog att ingen i badlands skulle lyssna på Radio Los Santos, de lyssnar på K-Rose eller K-DST och såna kanaler.

Du har nog missuppfattat det också. Detta fanns även i VC att människor har sina egna favoritkanaler. Jag kommer ihåg när jag tar bilen i VC av en kille med vit tröja och jeans, och han lyssnar alltid på Flash FM och VRock. Det är samma sak i SA. Tar man en bille från en snubbe i Ganton (tex gängmedlem) så är alltid PlayBack eller RLS på. Eller om man tar en motorcykel av den där feta tanten med rosa-vit klänning så är alltid K-Rose eller K-DST på. Skulle jag då ta hennes motorcykel av henne i Rodeo så skulle då antingen K-Rose eller The Dust vara på. Det beror alltså inte på var man är utan vem man tar bilen av.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni märkt att det är overkligt mycket kaos på motorvägarna?

Kör en bil in i en polisbil börjar polisen jaga den bilen, när de tillslut får stop på honom och skjuter mot honom kan andra bilar träffas av en kula och de i sin tur går bärserk på motorvägen och krockar med andra bilar och det blir ett j*vla hallå och ännu en polisbil träffas... det är dåligt att de dessutom kör så otroligt fort på motorvägarna och det är stor chans att du blir påkört bakifrån om du kör för långsamt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är svårt att komma på om man inte spelar spelet ett tag....

Men iaf det jag kan komma på är:

1. Galna förare på motorvägarna som svänger ut framför en när man kommer i 200 km/h på en motorcykel och flyger iväg och förlorar halva livet!

2. Att om man har fått mission failed, så måste man åka tillbaka hela j*vla vägen till uppdragsgivaren igen! Iof kan man ju ladda om men det är ju jobbigt om man har vart och köpt vapen och body armor och allt....

3. Kunde ha varit lite smartare poliser som sagt, men det är inget man stör sig på direkt...

var allt jag kunde komma på jsut nu.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...