Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bland annat musiken var en klar försämring om man jämför med dom två föregående titlarna.

Så du menar att du tycker att Gta3 musiken är bra? :huh: Den smörjan! Och städerna är inte trista tycker jag. Om man jämför med Gta3! :P

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att du tycker att Gta3 musiken är bra? :huh: Den smörjan! Och städerna är inte trista tycker jag. Om man jämför med Gta3! :P

Tycker att det var "starkt" av Rockstar att göra egna låtar till GTA 3... men i VC och SA handlar det ju bara om rättigheter, sen whiips så har man fem-tio kanaler...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det var "starkt" av Rockstar att göra egna låtar till GTA 3... men i VC och SA handlar det ju bara om rättigheter, sen whiips så har man fem-tio kanaler...

Jag tycker det var en skandal att dem gjorde egna låtar till GTA 3. För bra var dem inte. :huh: Jag tycker iaf att man får mycket mera känsla med riktiga låtar i spelen. T.ex. i VC när man glider runt och lyssnar på Billie Jean(stavning?) i solnedgången! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vilken soft musiksmak! :P

Ironiserar du över min musiksmak pöjk? :huh:

Bara för att jag inte gillar gangstah-rap.

---

Håller med Arman, mycket av musiken i 3:an var skrivet och producerade av R* medarbetare exklusivt för spelet. Det är främst det som gör att jag håller det varmt om hjärtat. MER SÅNT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ironiserar du över min musiksmak pöjk? :P

Bara för att jag inte gillar gangstah-rap.

---

Nejdå! Du får gilla vad du vill. :P Jag gillar inte heller gansta-rap! Men jag tycker det ger så mycket mer känsla i spelet. Och du tycker antagligen att GTA 3 musiken ger mer känsla i GTA 3. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är konstigt det här med rättigheter. Man får ha "riktiga" låtar i spelet men inte riktiga namn på bilarna. Hur kan det komma sig?. :huh:

De har betalat för att få andvända låtarna, men varför betala för att andvända riktiga namnen till alla fordon, när en enkel mod kan fixa det utan problem, och då kan inte R* hållas ansvariga eftersom det är nån moddare som modifierat deras spel.

Samma resultat, mindre räkning, smarta hjärnor tänker på samma sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...