Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

Jag klagade som du kanske såg inte på det faktum att det fanns en strippklubb (eftersom det kan höra till miljön), utan på att de har valt att göra privata strippshower till en så stor del av spelet.

Bara för att det går att köpa sig en strippshow i verklighetens miami så betyder inte det att stackars R* är tvingade att lägga in det i sitt spel. Man kan väl till exempel köpa ganska många turistbroschyrer och t-shirts med fiskar på också men de har inte jobbat i veckor med att programera in det..  Tack och lov..

Problemet med strippklubben är en del av helheten: nästan inga coola självständiga tjejer alls, bara bikinibrudar, strippor och horor. Ok om man åtminstone kunde få spela som hora själv...

Det lilla jag förstår av vad du menar håller jag nog med om. :ph34r:

Wheey, gtapimpfoolife har talat.

Japp. Kul att du stava mitt namn rätt, som vissa andra har svårt för. ;P

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kom på en grej till jag irriterar mig sjukt mycket på: "fartblurret" när man kör "fort". Har de lagt in det av nån grafikanledning eller är de bara helt sega? det är ju bara irriterande. + att det kommer redan när man kör i typ 60, om det kommit när man körde i 200 hade det kanske varit okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en grej till jag irriterar mig sjukt mycket på: "fartblurret" när man kör "fort". Har de lagt in det av nån grafikanledning eller är de bara helt sega? det är ju bara irriterande. + att det kommer redan när man kör i typ 60, om det kommit när man körde i 200 hade det kanske varit okej.

Det ska betyda att det går fort :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker att uppdragen är riktigt dryga ibland? de är inte för svåra eller för dåliga det är bara det att de är för lååånga.

En annan sak jag irriterar mig på är alla idioter på motorvägarna som kör som om det vore sista dagen på jorden. Man kan ju inte stanna till lite innan man har en seriekrock bakom sig, och gå ut är inte att tänka på om man inte vill ligga bedvid de överkörda igelkottarna och grävlingarna i vägrenen.

I övrigt älskar jag spelet (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bland annat musiken var en klar försämring om man jämför med dom två föregående titlarna.

Städerna är ganska trista.

Karaktärerna och ghettostilen är inte så värst inbjudande.

HP är borta och ersatta av hästskor och skit. :ermm:

Om du inte spelar SA på ett halvår, så kommer du sen tycka att det är skitkul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Draw-distance kunde ha varit bättre. Jävligt iriterande. Och sen så är ju SA ( vilket jag tror alla upptäckt) fullt av små iriterande buggar. Och sen det där om att när man åker snabbt med bilen så blir skärmen suddig. Jobbigt värre när man är jagad i San franciscos backar av 3 polisbilar och plötsligt så krockar man med en road block som man i verkligheten skulle sett på 20 meters avstånd. Skärpning Rockstar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...