Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är klart man blir lite irreterad när du skriver såna onödiga saker. Och jag tänker inte disskutera med dig för du har redan gett mig en varning, men att kalla en FJANT och IDIOT är inte snällt och förresten har jag aldrig visat dig min mun så du kan inte bedömma denns utseende.

Slutsnackat med dig nu, förlåt om det var något dumt jag sa, vad det nu var? Och jag tänker inte vara mer offtopic...

[ Va fan du ska ju vara otrevlig! eeee aja ok sorry jag visste inte att du hadde något så inteligent mellan öronen som sinnet för "oj-nu-var-JAG-dum måste be on förlåtelse". Jag trodde du fort farande var puckad men jag vara fel ju. ok sorry för det där senaste och den andra för 2månader sedan. (MEN TUPAC KANSHE VISST LEVER)!!!!! så det så!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns bra att äntligen få ett så kallat 'peace' med dig. Som jag aldrig har fått trots att jag försökt, vilket du kanske märkte under Leatherface tråden där vi fick vår senaste dispyt, men att tro att en människa som försöker lugna ner en annan är dum i huvet är inte särskilt smart, men du kanske fick en svängig uppfattning bara. Förresten så har jag aldrig heller sagt att Tupac inte lever så jag förstår inte riktigt vad du fått det ifrån?

För att hålla mig till tråden säger jag att det är tråkigt att flygplanen inte kan flyga hur högt som hellst vilket båtar värkar kunna åka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är riktigt förjävligt att man inte kan gå baklänges längre, det har man kunnat göra i ALLA tidigare GTA-spel och har varit väldigt användbart i till exempel eldstrider med polisen då man har kunnat skjuta och samtidigt avlägsna sig från platsen. Förstår inte hur Rockstar tänkte när de tog bort det. ^_^

En annan dålig sak är att vinkeln när man sitter i bilar är för låg vilket gör det svårare att styra. :wub:

Edit: Att det inte finns "dashboard view" på tågen är också kasst.

På Ps2 kan man väl gå bakåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är sämst är att man tröttnar så jävla snabbt på det.. köpte det på realese dagen till PC och spelade i 1 månad och sen dess har jag inte kört det..

Smaken är som baken...

Jag fixade det på Realease dagen... Jag har kört det sen dess... ^_^

Älskar verkligen spelet >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är sämst är att man tröttnar så jävla snabbt på det.. köpte det på realese dagen till PC och spelade i 1 månad och sen dess har jag inte kört det..

Där har jag svårt att hålla med dig, när du körde den månaden måste du verkligen ha kört 24 timmar om dygnet. GTA:SA är ju kännt för att ha så många olika så kallade "features" satt det finns ju massvis med saker man kan göra. Fast själva känslan kan man tröttna på ganska snabbt vilket jag har gjort eftersom jag har spelat GTA III och VC hur länge som hellst också, kanske du också gjort. 3:an, VC och SA är ju äldigt lika vilket är ett starkt -.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som är sämst är att man tröttnar så jävla snabbt på det.. köpte det på realese dagen till PC och spelade i 1 månad och sen dess har jag inte kört det..

Köpte det första dagen det kom ut till PS2...jag spelade inte pa 2 manader vid varen. Sen började jag gen och nu kan jag bara inte sluta.

PS. Jag har spelat GTA 3 och VC väldigt lite eftersom jag har aldrig ägt spelen >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har jag svårt att hålla med dig, när du körde den månaden måste du verkligen ha kört 24 timmar om dygnet. GTA:SA är ju kännt för att ha så många olika så kallade "features" satt det finns ju massvis med saker man kan göra. Fast själva känslan kan man tröttna på ganska snabbt vilket jag har gjort eftersom jag har spelat GTA III och VC hur länge som hellst också, kanske du också gjort. 3:an, VC och SA är ju äldigt lika vilket är ett starkt -.

Mmm det är precis så det var.. jag körde 24/7 ett tag och sen bara var det inte lika kul längre.. man har ju kört Gta 3, Vc och nu sist Sa och det är bara inte lika kul när man har gjort allt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...