Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

-Att spelet inte är lika mysigt som Vice City och GTAIII

-Att man inte hör sånt där blåsande vind som man kunde höra i GTAIII och VC

-För lite "maffia stämning"

-Inga U-båtar! :'(

-Tycker spelet känns lite slött. Vet inte varför.

-Dålig Draw Distance när man flyger.

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Att spelet inte är lika mysigt som Vice City och GTAIII

-Att man inte hör sånt där blåsande vind som man kunde höra i GTAIII och VC

-För lite "maffia stämning"

-Inga U-båtar! :'(

-Tycker spelet känns lite slött. Vet inte varför.

-Dålig Draw Distance när man flyger.

Staden I GTA3. Jag står utanför mafia huset, jag här stadens brus... Eller att jag går på gatan någon gammal gubbe skriker till, en tjuv slåss, sedan kommer en traid och slåt en rival med baseball träet. Finnaste staden som finns, mörk skum och ruskig. :):mellow:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Gta3 så kan man skjuta/spränga av allt utom magen. Det försvann i VC men det var nog tur det för det såg ganska fult ut.

Beror på hur man ser det..

I GTA III skjuter jag nån i benet, då flyger benet av, han jag sköt hoppar på ett ben några gånger innan han falle ihop på marken. :mellow:

I GTA SA skjute jag nån i benet och han springer iväg som om jag överhuvudtaget inte träffade... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är riktigt förjävligt att man inte kan gå baklänges längre, det har man kunnat göra i ALLA tidigare GTA-spel och har varit väldigt användbart i till exempel eldstrider med polisen då man har kunnat skjuta och samtidigt avlägsna sig från platsen. Förstår inte hur Rockstar tänkte när de tog bort det. :)

En annan dålig sak är att vinkeln när man sitter i bilar är för låg vilket gör det svårare att styra. B)

Edit: Att det inte finns "dashboard view" på tågen är också kasst.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är riktigt förjävligt att man inte kan gå baklänges längre, det har man kunnat göra i ALLA tidigare GTA-spel och har varit väldigt användbart i till exempel eldstrider med polisen då man har kunnat skjuta och samtidigt avlägsna sig från platsen. Förstår inte hur Rockstar tänkte när de tog bort det. :)

En annan dålig sak är att vinkeln när man sitter i bilar är för låg vilket gör det svårare att styra. B)

Håller med om det första iaf, jäkligt irriterande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bryr mig inte ett jävla skit om jag ska vara ärlig. Kommer du fortsätta så som du lyckats börja nu så hoppas jag att du drar snabbare än snabbast.

DU är STÖRANDE SLUTA GNÄLLA DIN FJANT HÅLL DIN LILLA FULA MUN STÄNGD ELLER POSITIV! OTREVLIGA IDIOT! ooooooops dubbel post faaaaaaaan då! :wub:

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DU är STÖRANDE SLUTA GNÄLLA DIN FJANT HÅLL DIN LILLA FULA MUN STÄNGD ELLER POSITIV! OTREVLIGA IDIOT! ooooooops dubbel post faaaaaaaan då! :wub:

Det är klart man blir lite irreterad när du skriver såna onödiga saker. Och jag tänker inte disskutera med dig för du har redan gett mig en varning, men att kalla en FJANT och IDIOT är inte snällt och förresten har jag aldrig visat dig min mun så du kan inte bedömma denns utseende.

Slutsnackat med dig nu, förlåt om det var något dumt jag sa, vad det nu var? Och jag tänker inte vara mer offtopic...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...