Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är trist att det är samma grafik motor som VC. (men det gör ddet enklare att modda spelet).

jag tycker grafiken är för stel och grå. T.E.X I VC när man åkte båt kom det droppar på rutan samma när man sågade någon med motor sågen.

grafiken var lite mjukare i VC.

Jag tycker alla människor är för dåliga. tycker inte dom är normala.

annars är det rätt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

-Att man inte kan Klättra i stegar

+Klättra över staketen

- Att man inte kan bryta upp bilar som är låsta typ.

- När man slåss att man inte kan blocka slagen eller använda olika combos (typ tony haws stilen)

+Man kan få sin helt egna unika gubbe

- Man skulle kunna ha en "clean t-shirt" som man kunde trycka upp en egen logga på utan att vara moddare

-Polisen

- Trafikanterna (you know)

Megaminus: Pop-up och Buggar

Nu pallar jag inte skriva mer... Älskar detta spelet ändå :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-Att man inte kan Klättra i stegar

+Klättra över staketen

- Att man inte kan bryta upp bilar som är låsta typ.

- När man slåss att man inte kan blocka slagen eller använda olika combos (typ tony haws stilen)

+Man kan få sin helt egna unika gubbe

- Man skulle kunna ha en "clean t-shirt" som man kunde trycka upp en egen logga på utan att vara moddare

-Polisen

- Trafikanterna (you know)

Megaminus: Pop-up och Buggar

Nu pallar jag inte skriva mer... Älskar detta spelet ändå :huh:

Man kan visst blocka slag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FÅr jag vara helt ärlig så klagar inte jag ett dugg, det är lätt det bästa spel som finns. Sen klagar folk på grafiken men det GÅR inte göra bättre PS2:an pallar inte mer. Hade det varit bättre grafik hade det varit mindre fotgängar mindre bilar osv, och det hade sugit rejält :huh:

Men Men om ni verkligen vill ha så mycket bättre grafik får ni vänta på PS3:s GTA, Kan lova att det kommer komma ett GTA eller flera till PS3, Och där kommer det nog minst vara 100gånger bättre utan överdrift :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker grafiken är för stel och grå. T.E.X I VC när man åkte båt kom det droppar på rutan samma när man sågade någon med motor sågen.

grafiken var lite mjukare i VC.

Jag tycker alla människor är för dåliga. tycker inte dom är normala.

annars är det rätt okej.

Håller med dig!

MIN ÅSIKT av Sniper

Människorna, sades innan spelet släpptes, skulle hjälpa folk som blev nerslagna och inte bara stå och glo... det har ju funkat bra... jag slår en kille, alla andra flyr...

Men om man kliver in i en helikopter, som står på en väg, flyr både bilar och människor i panik! Av en futtig liten VCN Maverick!

Sen sa dom att man skulle kunna gömma sig i skuggor...

Ja verkligen! Man kan det i 2 eller 3 uppdrag!

Radion skulle vara olika på landet och i staden!

Riiight, alla lantisar lyssnar på K-Rose, men jag kan fortfarande lyssna på RLS och Radio X på landet... Det blir inte äns dålig mottagning!!

En annan sak är polis A.I:n, den suger!!

Om jag råkar nudda en polisbil, wow, jag blir jagad av polisen och skjuten några gånger på köpet...

Men polisen, dom har fritt fram! Jag är glad oc kör cross på motorvägen, vips så kommer en polisbil i full fart och kör på mig bakifrån, ingen bryr sig, bara polisen som arresterar mig....

Annars så har polisen 0 i smarthet... Om jag har en minigun och skjuter på allt som rör sig så smyger dom fram, framför näsan på mig... det är ju smart..

Om nån skulle få för sig att slå mig, så går dom fram och slår mig, mitt framför näsan på en polis, utan att polisen äns bryr sig!

Biltvättarna går inte att använda...

Staket kan man inte klättra upp på och sedan över...

Man kan inte slå sönder fönster och klättra in genom dom...

Man kan inte heller slå eller bryta upp låsta bilar.

Du åker av misstag ner i vattnet på San Fierros flygplats. JA EN STEGE!! JAG ÄR RÄDDAD!!! Eller inte... CJ lärde sig aldrig att klättra i stegar, fastän han har tagit flygcert, körkort, lärt sig att döda, klättra på staket, men aldrig en stege för dom är läskiga... dom kommer och hemsöker CJ i hans drömmar!!

Motorvägarna, behöver man säga mer? Alla har väl sina små upplevelser därifrån...

CJ kanske lärt sig att inte springa förbi nån som skjuter, men det har inte hans kompisar i GSF...

Pop-up "fysiken"

Alla har väl flygit nån gång, då har väl alla också stött på pop-up fysiken...

Du är ute och flyger en varm sommardag, vips, så ploppar ett träd upp itt i ingenstans, 5 meter framför dig! Krash! Du dog! Komiskt eller hur...

Man kan inte resa med tåg, buss eller taxi, en med flyg går det bra...

Grafiken!! Suger...

Men det går att fixa till PS3 versionen, nästa GTA, hoppas man, om Rockstar Games lägger ner mer arbete...

Egentligen så borde man få reda på hur varmt/kallt det är utomhus...

Som tur är har Rockstar laggt till snö i GTA LCS! Så det är bara hoppas att dom har kvar snön när nästa GTA släpps på PS3!

Rockstar skärp er och visa att ni kan göra allt bättre och mer ordentligt, nu när ni har Playstation 3 att fixa GTA till :P

GTA San Andreas har också väldigt många bra sidor, som jag inte tänker rabbla upp nu... :huh:

/Sniper ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är konstigt det här med rättigheter. Man får ha "riktiga" låtar i spelet men inte riktiga namn på bilarna. Hur kan det komma sig?. (w00t)

För att det inte är ett och samma företag som ger ut rättigheter till alla, utan varje företag besämmer över sitt "märke, musik osv"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.nja.. tänker mest på att han använder ordet "was" i varje mening.. även fast det inte är rätt.. sen att varje dialog även innehåller "I'm down for sure" och "let's bounce" kan bli ganska tjatigt..

Och i GTA 3 så sprutade det upp blod när man sköt nån i huvudet. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag saknar det jävligt mycket. :ermm:

Sedan vill jag ha förbättrad grafik och raggdoll fysik.

Men det såg bara läskigt ut när man sköt nån Triad så flyger hans ben 3meter upp i luften utan anledning och ja det borde vara bättre fysik.

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...