Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bland annat musiken var en klar försämring om man jämför med dom två föregående titlarna.

Städerna är ganska trista.

Karaktärerna och ghettostilen är inte så värst inbjudande.

HP är borta och ersatta av hästskor och skit. :wacko:

Håller med förutom det om städerna och karaktärerna.

musiken i gta3 är ju grym, men trodde inte att Rockstar gjorde dem :P men jag såg på en gammal film med låtarna från gta3 i, så då kan inte rockstar gjort alla låtar i gta3 :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

musiken i gta3 är ju grym, men trodde inte att Rockstar gjorde dem :P men jag såg på en gammal film med låtarna från gta3 i, så då kan inte rockstar gjort alla låtar i gta3 :wacko:

Nope, tror det är två radiokanaler dom producerat själva, plus "chatterbox" då förstås, så tre (om det inte var än fler, minnet sviker). :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta tycker jag: SA tycker jag inte har någon riktigt bra spelkänsla. Grafiken är urusel men vädret är ganska snyggt. Dock tycker jag att vädret borde hålla i sig längre. Låtarna är dåliga eftersom man inte får någon nostalgikänsla. Det är dessutom låtarna som hindrar GTA att utspela sig i framtiden. Orka göra nya egna låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som klagar över grafiken? Vad kör ni med för inställningar i såfall? Jag diggar spelet totalt. Grafiken kunde dock vara bättre, sant. Men det går inte att jämföra GTA med t.ex. HL2 (för att bara ta ett exempel) när det gäller grafik. Det är två helt olika spel. I GTA är det känslan som är viktig, iaf enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker samtidigt att det är bra att grafiken inte är "för bra". För då måste alla ha up-to-date datorer med de värsta specsen. Om det nu är lite "sämre" grafik så får ju fler njuta av spelet.

Eller på pc är grafiken hyfsad. Men på konsol är den ju hur dålig som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu refererar jag från wikipedia eftersom jag glömt bort det.

Head Radio

Lips 106

Chatterbox

Sen producerades Rise FM av Lazlow, men banden är riktiga, till skillnad från ovanstående (finns möjligen undantag).

Tackar :wacko: Lips var den jag lyssnade på mest :wacko:

ja ja, on topic :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stegar finns, men dom är obrukbara. Men det värsta, fyfan:

POLISERNA har verkligen ingen som helst intelligens, dom bara kör rakt in i en, t.ex om man gör en viktig grej, som kommer dom där halvhjärnorna med 0 AI och mosar en, suger verkligen.

Jepp, det måste fixas. Totalt värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Polisen,

Jepp, det måste fixas. Totalt värdelöst.

Jag förstår faktiskt inte riktigt alla dessa anklagelserna mot polisen!?

Vad vill ni att de ska göra!?

Stanna er och läsa upp era rättigheter!

Personligen tror jag att att de har utvecklats så mycket som det är möjligt utan att lägga total fokus på dem, i ställer för på resten av spelet!

Deras ända uppgift i spelet är ju bara att förvåra för dig, när du gör uppdrag och härjar i spelet!

Jag tror faktiskt inte att det hade varigt så roligt i längden, om R* hade skapat poliser som är naturtrogna till (så nära som möjligt) 100%

Det hade ju blivigt jätte stort: Hastighets gräns, totalt efterlyst efter ett brutalt överfalls mord, du hade kunnat (om du har tur) gå in i ditt save-house men inte ut för då hade insatts-styrkan väntat på dig upp på tak, telefon buggning när big smoke ringer till dig, Ten penny hade fått skaka galler efter en timmes spel... (vilket visserligen hade varit ett +)

Nä, jag tror inte att vi kommer få se nån vidare utveckling på polisernas IQ i framtiden.

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men de kunde ialla fall varit lite verkligare när de stoppar andra bilar och personer, istället för att skjuta ihjäl dem direkt...

Mjo, det borde de kunna fixa. Att tex en människa snuddar en polisbil och så dödar dom honom. Men det stör mig inte direkt, men trevligt om de skulle fixa det. =)

Och btw, jag vill ha tillbaka "good citizen bonus"(stavning.) från Vice city.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...