Jump to content

Sämst med spelet?


Recommended Posts

  • Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok , de som klagar på grafiken till pc undrar jag vilka inställningar och hur eran dator ser ut eftersom hos mig är den störtskön!

Detta suger:

*AI'N suger totalt på SA.

*Musiken är smörja

Detta har förbättras jämfört med VC:

*Sa är STORT som fan

*Större sortiment av bilar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken är ju klart dålig i de flesta fall. Jag gillar inte reklamen även om den kan vara ironiskt rolig ibland :P Alla uppdrag då man måste dansa och trycka med pilarna är inte heller så roligt då jag tycker att mina tagenter inte anpassar sig då bra för det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår faktiskt inte riktigt alla dessa anklagelserna mot polisen!?

Vad vill ni att de ska göra!?

Stanna er och läsa upp era rättigheter!

Personligen tror jag att att de har utvecklats så mycket som det är möjligt utan att lägga total fokus på dem, i ställer för på resten av spelet!

Deras ända uppgift i spelet är ju bara att förvåra för dig, när du gör uppdrag och härjar i spelet!

Jag tror faktiskt inte att det hade varigt så roligt i längden, om R* hade skapat poliser som är naturtrogna till (så nära som möjligt) 100%

Det hade ju blivigt jätte stort: Hastighets gräns, totalt efterlyst efter ett brutalt överfalls mord, du hade kunnat (om du har tur) gå in i ditt save-house men inte ut för då hade insatts-styrkan väntat på dig upp på tak, telefon buggning när big smoke ringer till dig, Ten penny hade fått skaka galler efter en timmes spel... (vilket visserligen hade varit ett +)

Nä, jag tror inte att vi kommer få se nån vidare utveckling på polisernas IQ i framtiden.

Men hur fan kör dom, slalom mellan lyktstolpar, ner i vattnet när man själv gör det. Kraschar sina bilar åt helvete. Helt värdelösa.

Musiken är också totalt åt helvete

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo med horor som finns lite här och var!

Det sämsta är helt klart tokmanligheten i hela spelet. Kul att grabbarna på rockstar setat och lagt in guppfunktioner på bikinibrudarnas bröst, lagt in horor som man kan köpa och att man träffar sin flickvän genom att hjälpa henne ut ur ett brinnande hus där hon står och gråter av hjälplöshet. Nästa gta ska fan huvudpersonen vara tjej om de ska gottgöra för all jävla sexism i spelen hittills.

................

Ladda ner min Vice city-stuntfilm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sämsta är helt klart tokmanligheten i hela spelet. Kul att grabbarna på rockstar setat och lagt in guppfunktioner på bikinibrudarnas bröst, lagt in horor som man kan köpa och att man träffar sin flickvän genom att hjälpa henne ut ur ett brinnande hus där hon står och gråter av hjälplöshet. Nästa gta ska fan huvudpersonen vara tjej om de ska gottgöra för all jävla sexism i spelen hittills.

................

Ladda ner min Vice city-stuntfilm!

Hahahahaha. du får det att låta så diskriminerande..så det är tokmanligt att rädda en kvinna ur ett brinnande hus. nä jag håller med, man borde fan låta kärringen brinna till döds. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Klättra i stegar

2. Gräva med spaden (som man gör i en film till ett uppdrag)

3. Använda toaletterna i huset, Och handla mat och laga på spisen hemma.

Ja, Det blir som om det vore "De Simss" men det känns väldigt onödigt att köpa ett hus bara för att kunna spara där när det ändå finns en toalett och ett kök, Och att det finns matvarubutiker gör inte saken bättre. Dom bara finns där och inte kan man göra någonting där.

4. Bildörrarna ska vara solida (Eller, Ja det som gör att man inte kan gå igenom dom)

5... Och väggarna också.

Asså om man åker motorcyckel och lutar sig in i en vägg så åker CJ in i väggen.

Jag har irriterat mig på det ända sen VC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha. du får det att låta så diskriminerande..så det är tokmanligt att rädda en kvinna ur ett brinnande hus. nä jag håller med, man borde fan låta kärringen brinna till döds. :D

Vad han syftar på är nog att hon är hjälplös just för att hon är tjej.

Men jag håller inte riktigt med, R* har skrivit starka kvinnokaraktärer, Catalina t.ex. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad han syftar på är nog att hon är hjälplös just för att hon är tjej.

Men jag håller inte riktigt med, R* har skrivit starka kvinnokaraktärer, Catalina t.ex. :D

Jo, det har funnits några starka kvinnor. Även t.ex. Mercedes och Haitibossen i vice city. Och Denise (flickvännen) har ju åtminstone inte på sig underkläder och högklackat... Och så hänger hon ut genom bilfönstret och gör drive-bys när man är på date. Men annars..

Det sjukaste de har presterat är väl strippklubben i vice city, inte just att den finns, det kan ju höra till miljön och så, men att de fått för sig att de ska "belöna" spelaren genom att ge en dansshower med pixlade porrskådisar... Jävligt stört.

..........

Ladda ner min vice city-stuntfilm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sjukaste de har presterat är väl strippklubben i vice city, inte just att den finns, det kan ju höra till miljön och så, men att de fått för sig att de ska "belöna" spelaren genom att ge en dansshower med pixlade porrskådisar... Jävligt stört.

Nej jag tror inte du har någon aning om hur det var i Miami på 80-talet. Det kryllade ju av strippklubbar. Så varför skulle inte R* kunna få göra en strippklubb till VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag tror inte du har någon aning om hur det var i Miami på 80-talet. Det kryllade ju av strippklubbar. Så varför skulle inte R* kunna få göra en strippklubb till VC.

Wheey, gtapimpfoolife har talat.

Jag klagade som du kanske såg inte på det faktum att det fanns en strippklubb (eftersom det kan höra till miljön), utan på att de har valt att göra privata strippshower till en så stor del av spelet.

Bara för att det går att köpa sig en strippshow i verklighetens miami så betyder inte det att stackars R* är tvingade att lägga in det i sitt spel. Man kan väl till exempel köpa ganska många turistbroschyrer och t-shirts med fiskar på också men de har inte jobbat i veckor med att programera in det.. Tack och lov..

Problemet med strippklubben är en del av helheten: nästan inga coola självständiga tjejer alls, bara bikinibrudar, strippor och horor. Ok om man åtminstone kunde få spela som hora själv... * : )

.....................

Ladda ner min vice city-stuntfilm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det har funnits några starka kvinnor. Även t.ex. Mercedes och Haitibossen i vice city. Och Denise (flickvännen) har ju åtminstone inte på sig underkläder och högklackat... Och så hänger hon ut genom bilfönstret och gör drive-bys när man är på date. Men annars..

Det sjukaste de har presterat är väl strippklubben i vice city, inte just att den finns, det kan ju höra till miljön och så, men att de fått för sig att de ska "belöna" spelaren genom att ge en dansshower med pixlade porrskådisar... Jävligt stört.

..........

Ladda ner min vice city-stuntfilm!

Du vet att det finns en strippklubb i San Andreas också... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...