Jump to content

Är DU Rädd För Döden?


Guest Cyper
 Share

Är Du Rädd För Döden?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det beror på om jag vill dö eller inte.

Om jag blir en rik mann så kanske jag inte vill dö. Om jag är en fattig mann då är det tvärtom.

Blir du en gammal man med trasig kropp och knappt kan äta utan att få hjälp med att stoppa skeden i käften med tanke på att soppa är det ända du kan äta för att du sätter allt annat i halsen och sen tar du en skön tupplur i sådär 23 timmar innan du ska upp och käka soppa igen kanske du kan hitta en lite lucka i almenackan för att dö...

but what do i know

edit: nä jag är inte så rädd för att dö.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag är "orolig" för hur det kommer bli efteter döden, om vi kommer att icke existera i evigheter :)

Lite skrämmande tanke, men eftersom vi inte vet att vi icke existerar kommer evigheten inte märkas av...

och Eftersom vi redan flutit runt i evigheter så är det nog inte så farligt ....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan få för mig skrämmande tankar..som att man e död i kanske 10 år, och sen vaknar man igen. fy faderullan om man vaknar i en nergrävd kista!

men tror nog att man får ett nytt liv..har ofta en massa deja vu känslor. kan ibland känna igen platser jag aldrig varit på, så då kan de ju vara så att man varit där i sitt förra liv eller nåt. vettefan annars!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja

Jag är ju inte suicidal direkt!

Ni som röstar nej, och är kommunister kan ju försöka göra en revolution! I USA! Då får vi se hur orädda för döden ni verkligen är!

Ehm... Eller så kan vi plåga dig jättemycket tills du ber om att bli dödad :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...