Jump to content

Är DU Rädd För Döden?


Guest Cyper
 Share

Är Du Rädd För Döden?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Cyper

Ja, är ni rädda för döden?

''Nära döden upplevelse'' då man är mycket nära på att dö, men man får liv i sista sekunden.

Enligt många vittnens teorier så ser man sin kropp uppifån. Och man får en kännsla av frid, lycka och klarsyn. Sedan känner man sig förflytad till en ''paradisisk värld'', och möter en kärleksfull gestalt. Sedan har man förlorat sin döds kännsla.

Jag är inte alls rädd för att dö. Det kommer hända alla, och ingen sliper undan.

Kanske det låter lite dumt att prata om döden då man är ung. Känner mig inte rädd, och oroar mig inte alls. Sen så tror jag på att man kan få ett liv efter döden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja.

Vad jag tror, så händer ingewnting när man dör. Ingenting. Man kommer inte till himlen eller helvetet, man återföds inte som tussilago eller get, det är bara.. inget!

Jag vill göra något med mitt liv, få upplevelser, intryck. Jag vill inte bara att mitt liv ska stanna upp och blekna bort.

Jag tänker inte på det hela tiden, men om jag skulle få båda benen och en arm avsågade, nog fan skulle jag bli rädd!

Däremot gillar ´jag utmaningar, känna att man kan besegra någonting, t.ex döden. Sådana saker kan man känna när man ramlar ner för hus, eller är mycket nära att dö, och över lever.

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...