Jump to content

Är DU Rädd För Döden?


Guest Cyper
 Share

Är Du Rädd För Döden?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt många vittnens teorier så ser man sin kropp uppifån. Och man får en kännsla av frid, lycka och klarsyn. Sedan känner man sig förflytad till en ''paradisisk värld'', och möter en kärleksfull gestalt. Sedan har man förlorat sin döds kännsla.

Jag är inte alls rädd för att dö. Det kommer hända alla, och ingen sliper undan.

Kanske det låter lite dumt att prata om döden då man är ung. Känner mig inte rädd, och oroar mig inte alls. Sen så tror jag på att man kan få ett liv efter döden.

Det beror på morfinet de sprutar i dig på sjukhuset.

Vote: nej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej...

jag är inte rädd för döden,för att alla har ju olika tankar om vad som händer efter man dött.

Men ingen kan säga att det ena är mer rätt än det andra,men man hoppas ju på det bästa

Om jag visste att man kommer till ett paradis efter man har dött så skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....GO POSTAL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Nej...

jag är inte rädd för döden,för att alla har ju olika tankar om vad som händer efter man dött.

Men ingen kan säga att det ena är mer rätt än det andra,men man hoppas ju på det bästa

Om jag visste att man kommer till ett paradis efter man har dött så skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....GO POSTAL!

''skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....¨''Då

Det var det mäst idiotiska har hört, du har inte mycket i huvet! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

''skulle jag,när jag fått nog av livet så skulle jag döda alla som jag kunde.....¨''Då

Det var det mäst idiotiska har hört, du har inte mycket i huvet! :P

So? Om andra lider av livet och jag kan göra det gott för dom ;P

SKÄMT

är kul och skriva lite konstiga saker här,speciellt när man ser hur folk reagerar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte, döden är inget jag går runt och tänker

men jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte skulle vara rädd för att dö

typ om nån skulle stå med en pistol mot ens tinning skulle man ju fan bli skitskraj

men liksom jag tänker inte, "åh nej! tänk om detta blir sista dan i mitt liv" å sån shit

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

To fear death gentleman, is no other then to think oneself wise when one is not, to think one knows what one does not know. No one knows whether death may not be the greatest of all blessings for a man, yet men fear it as if they knew that it is the greatest of all evils. And surely it is most blameworthy ignorance to believe that one knows what one does not know

- Plato, "The apology, Socrates"

Svår fråga, man kan säga jag är rädd för att dö utan att ha åstadkommit något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade jag haft en pistol så skulle jag redan varit död. men ettluft vapen dör man inte direkt av (om det inte är hyper starkt)

Man kan visst dö av ett luftgevär, testa o skjut dig i magen, du kmr blöda tills du dör -_- (har skjutit mig i foten med mitt, skottet gick rakt igenom)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...