Jump to content

Är DU Rädd För Döden?


Guest Cyper
 Share

Är Du Rädd För Döden?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mja... jag är nog rädd för döden... särskilt ögonblicket innan man kolar.

Vill precis som Kaboom sa/skrev lämna något efter mig.

"Kolar", väldigt lustigt uttryck...ungefär lika lustigt som att "lägga rabarber på" någonting.

...ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja tro att det fanns ett liv efter detta då jag fick möta mina nära och kära men det är så avlägset och långt ifrån sanningen att jag har helt enkelt inte kan köpa det.

Ja, jag har en del ångest över döden. Jag kommer totalt bryta ihop när någon i min familj dör. Det är det jag är mest rädd för och jag vet att det kommer inträffa under min livstid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, verkar finnas många manodeppressivagetter här på sajten...

Upprörande!

Sannerligen. Dom stämmer bara mer och mer in på den bilden jag har på (iallafall hälften) av alla forummedlemmar: en exakt kopia av lillpojken i Fyra Nyanser Av Brunt. Instängd på sitt Slipknot-rum sittandes ensam full med hat och kollar på porr och rotten.com.

...på ett ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, verkar finnas många manodeppressivagetter här på sajten...

Upprörande!

Vad snackar du för skit? :P

Är man manodepressiv bara för att man inte är rädd för döden? Varför sitta och vara rädd för döden, den kommer vilket fall som helst. :rolleyes:

Nej-väljare snackar skit...

Nej. :P

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja

Nej-väljare snackar skit... man kan inte vara orädd för döden...

Varför skulle man inte kunna vara det för? klart att man automatiskt blir rädd om man är nära att dö, en av människans försvarsmekanismer eller vad fan det heter, men för det behöver man ju inte vara rädd för döden i övrigt

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle man inte kunna vara det för? klart att man automatiskt blir rädd om man är nära att dö, en av människans försvarsmekanismer eller vad fan det heter, men för det behöver man ju inte vara rädd för döden i övrigt

Det är ju den stunden vi håller på att dö, då vi är rädda, annars kan vi fundera på självmord redan nu i lugn och ro... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju den stunden vi håller på att dö, då vi är rädda, annars kan vi fundera på självmord redan nu i lugn och ro... :rolleyes:

Men det är ju automatisk rädsla som alla får, kroppen varnar för att här är det något som inte är som det ska och du bör försöka komma undan.

När nån frågar om jag är rädd för döden tolkar jag det som om han/hon undrar om jag är orolig för att dö, och rädd för vad som händer efter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...