Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Såg precis nån som red på en gryphon... fast han kontrollerade den direkt! han vägrade dock berätta hur man gjorde om jag inte gav honom några saker, vilken lät som en ganska dålig idé. :unsure:

Men är det nån annan som vet hur man gör?

(det var en lvl 25 human rogue)

Ehm, han lurar dig. Det är bara en bugg som händer då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde nyss lite på test servern. Var i Scholo med en skitig grupp, dem flesta pratade riktigt dålig engelska och var allmänt dåliga, alltså ok om man inte har kört med den klassen förut och går direkt till 60 men man borde ju ändå ha lite vett i skallen.

Roguen som var ledare sprang in i en grupp när jag satt och drack, han dog ju såklart och sen skriker han "Thanks for the healing", han lackade också på warriorn av någon anledning och kickade honom från partyt, då fick jag nog och stack från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde nyss lite på test servern. Var i Scholo med en skitig grupp, dem flesta pratade riktigt dålig engelska och var allmänt dåliga, alltså ok om man inte har kört med den klassen förut och går direkt till 60 men man borde ju ändå ha lite vett i skallen.

Roguen som var ledare sprang in i en grupp när jag satt och drack, han dog ju såklart och sen skriker han "Thanks for the healing", han lackade också på warriorn av någon anledning och kickade honom från partyt, då fick jag nog och stack från dem.

Lol!? Man kör fan inte instance på test server. Man gankar som in i helvete, och kör pvp. Tog en Dwarf priest, och rogue. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fiint wallpaper

Hoho wannabe Alliance xP

Dingade 51 idag så jag körde lite AV, det laggade som in i helvete även fast jag har 1024 :S Känndes som en raid i Ironforge eller nått, dålig Honor var det också. Tror bara jag ska fixa Tabard, Ice-Barbed och lite sånt sen skiter jag i AV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 52 nu. -_-

Tycker ni att jag ska fixa Ice Barbed Spear och specca om till en polearm build, eller fortsätta med Kang the Decapitator?

*edit; Hade tänkt att skaffa the unstoppable force, men det lär ju ta ett tag.

Har redan speccat om en gång, så man kanske tjänar på att ha kang tills man kan skaffa the unstoppable force? Blir ju lite dyrt om man ska specca om hela tiden.

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...