Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vet ni någon bra Staff att ha på level 32? Känns fjantigt att fortfarande gå omkring med Emberstone Staff..  ;)  :P

BTW, jag är en Balance Druid. Använder dock Catform rätt mycket..

Om du väntar ett par lvlar så kan du få Illusionary Rod ifrån Scarlet Monastery ;)

Annars kan du kolla här, en sida där de har samlat all druid-loot t.o.m. ZG och MC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi *fnitter*

Blev rank 2 idag =)

Hmm då ska man bara fixa 50g och 5 lvlar till sen blir det mount, fast det tar nog sin tid då jag bara spelar i skolan nästan. =/

EDit: nästan inte nästen GAH!

Edit igen *tihi*: Typiskt med kö när man väl ska spela brööööööööööööööl

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag har ett problem med WoW... När jag registrerade mig så när jag skulle gå till det sista Steppet så hängde sig intrnet sidan... när jag gjorde om registraringen så stod det helatiden att jag skrev in fel pass ( jag försökte ca 6 gånger ) då bestämde jag mig för att gjöra om det igen ifall det var ej bug.. då stod dett att min WoW cd-Key (den jag fick med i spelet) redan var registrerad eller ogilltig och jag sköte på mitt Acc name och det finns ej.. så då måste min keys vara registrerade på ett acc som inte finns ... HJÄLP mig! hur ska jag göra har någon haft liknande problem??

Redigerad av BloodLizard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag har ett problem med WoW... När jag registrerade mig så när jag skulle gå till det sista Steppet så hängde sig intrnet sidan... när jag gjorde om registraringen så stod det helatiden att jag skrev in fel pass ( jag försökte ca 6 gånger ) då bestämde jag mig för att gjöra om det igen ifall det var ej bug.. då stod dett att min WoW cd-Key (den jag fick med i spelet) redan var registrerad eller ogilltig och jag sköte på mitt Acc name och det finns ej.. så då måste min keys vara registrerade på ett acc som inte finns ... HJÄLP mig! hur ska jag göra har någon haft liknande problem??

Maila blizzard. De har mycket bra support. Förklara problemet, sen kanske man måste ta en bild på spelet och kvittot så kan de säkert fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...