Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

100g!!! De går på typ 300-500g på min server. :D

Sjuka priser :D

Resilience går för typ 100-120g på våran server. Rapidity och Focus är dyrast...brukar ligga på runt 400-600g BO.

Själv behövde jag en Rapidity till ZG-enchanten och den tänkte jag fixa genom att sologrinda lite i DM East. Gick dit med en grupp för att kolla upp lite hur de såg ut och efter 15 minuter så droppar den faktiskt, jag blev rätt glad :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag testade 300-400 b/o 24h men ingen biddade så jag testade 200-300 inget bid igen, så körde lite /2 men då fick jag bara 65-80g bids :S

Hehe, så kan de gå. :wub:

Det här ser intresant ut med turneringar och att man kan vinna beta test av burning crusade. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...l&T=7352436&P=1

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E fortfarande level 42, 30% från lv 43, har mest kollat runt lite på AH o så.. hittat för 4g bid, får det säkert imorn, så det blir nog bra med det. när jag e lv 43 ska ja börja döda pirater i tanaris :lol:

edit: När man kan ska jag byta från Spinebreaker till Mizrigos, dvs om en vecka.

edit2: Det där swordet i 3D ^_^

*BILD*

Jag kör på mizriogs* :wub: fast ally :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt att testa fury specc nu från 50-60, är det smart eller ska jag ha kvar Cookie Cutter(31/20/0)?

Hade tänkt mig något sånt här:

1:

Arms Talents -  17 points

  Improved Heroic Strike  rank 3/3

  Improved Rend  rank 3/3

  Improved Charge  rank 2/2

  Tactical Mastery  rank 2/5

  Improved Overpower  rank 2/2

  Deep Wounds  rank 3/3

  Impale  rank 2/2

 

Fury Talents -  25 points

  Cruelty  rank 5/5

  Unbridled Wrath  rank 5/5

  Piercing Howl  rank 1/1

  Improved Battle Shout  rank 4/5

  Dual Wield Specialization  rank 5/5

  Improved Execute  rank 2/2

  Death Wish  rank 1/1

  Improved Intercept  rank 2/2

Eller

2:

Arms Talents -  5 points

  Improved Heroic Strike  rank 3/3

  Deflection  rank 2/5

  Fury Talents -  36 points

  Cruelty  rank 5/5

  Unbridled Wrath  rank 5/5

  Piercing Howl  rank 1/1

  Blood Craze  rank 3/3

  Improved Battle Shout  rank 4/5

  Dual Wield Specialization  rank 5/5

  Improved Execute  rank 2/2

  Enrage  rank 5/5

  Death Wish  rank 1/1

  Improved Intercept  rank 2/2

  Improved Berserker Rage  rank 2/2

  Bloodthirst  rank 1/1

Långt post men w/e...

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt att testa fury specc nu från 50-60, är det smart eller ska jag ha kvar Cookie Cutter(31/20/0)?

Hade tänkt mig något sånt här:

1:

Eller

2:

Långt post men w/e...

Nu var jag ju aldrig fury speccad och gjorde detta helt spontant, men skulle ha något sådant här om jag var du :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog en tur in i Uldaman, denna var bra seg, tog fan 20 minuter o få ner honom :wub: Dingade lv 43 idag och e 60% ifrån lv 44 då jag ha mitt Tusker sword of the Whale jag vann på Auction. Så ska nog gå fint det, frågar föresten igen, vart ska ja levla från lv 44-50?

Det där svärdet fast "of the Bear" droppades av en mobb i azhra för mig :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey, vart levlade du till lv 50?

45-48 körde jag väll mest ZF, quests/grinda i tanaris, feralas och gjorde dom sissta "high lvl q's" i STV. sen Grinda jag WPL med min hunter kompis från 48-49, "Sen var det bara Mara för hela slanten"(känner mig som en riktig svenne rofl, inget racistiskt menat)

Fixat 1k honor idag i Gadgetzan xD jag ska kalla det "The New Battleground: Gadgetzan Facilites"

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog en tur in i Uldaman, denna var bra seg, tog fan 20 minuter o få ner honom :huh: Dingade lv 43 idag och e 60% ifrån lv 44 då jag ha mitt Tusker sword of the Whale jag vann på Auction. Så ska nog gå fint det, frågar föresten igen, vart ska ja levla från lv 44-50?

Tanaris, Tanaris, Tanaris.. sen vid 48 typ kan du göra quest i Un'Goro crater och när du blir 50 så får du en quest av nån i orgrimmar antar jag, där du ska åka till wpl. Och där kan man questa.. tror det är så.. vet inte med horde men på alliance fick man en quest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tanaris, Tanaris, Tanaris.. sen vid 48 typ kan du göra quest i Un'Goro crater och när du blir 50 så får du en quest av nån i orgrimmar antar jag, där du ska åka till wpl. Och där kan man questa.. tror det är så.. vet inte med horde men på alliance fick man en quest.

Just ja, UGC är bra 48-52 eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men från lv 44-48 då? vad är det man ska döda i UGC?

TANARIS!!!!!! och i un goro finns trevliga raptors, lite växter här och där. Sen lvl 52 elite 1000 meter höga raptors.. akta dig för dem. Men un goro blir tråkigt rätt snabbt, tyckte jag. Men kör zf också, mycket bra drops, mycket bra xp framför allt. Sen kan du dra till Searing Gorge.. 45+ typ, mycket bra xp för questen. Sen 50 drar du till wpl, mycket bra där också.. finns även Burning Steepes, vid 55 tar du epl, eller wintersrping. Winterspring är mycket bra, massa bra ställen att grinda, det gjorde jag. Från 55-60 var jag i winterspring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...