Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fortfarande löv 41.. inte orkat gjort så mkt, stack te tanaris, så helvetes tråkigt ställe.. ska iaf levla te lv 42, sen ska ja fixa zul farrak :lol:

edit: Whirlwind sword börjar bli lite för dåligt för min lv, kan nån ge mig ett tips på nåt bra sword? drop eller AH, säg bara ;P

Kör med den till lvl 44 sen fixar du Phantom Blade genom en kompis/AH och Aegis of the Scarlet Commander i SM cath. Köpte mats för Phantom blade för endast 12g men då hade jag redan Solid Stones och Mith bars. Eller om du föredrar 2h så kan du ju fixa Blight eller nån annan polearm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör med den till lvl 44 sen fixar du Phantom Blade genom en kompis/AH och Aegis of the Scarlet Commander i SM cath. Köpte mats för Phantom blade för endast 12g men då hade jag redan Solid Stones och Mith bars. Eller om du föredrar 2h så kan du ju fixa Blight eller nån annan polearm.

Rekomenderar verkligen inte 1h+sköld för annat än tanking. För lite dmg helt enkelt.

Blade of the Titans är ett helt ok vapen som är BOE, alltså får du leta på AH efter det.

The Rockpounder är också ett helt ok vapen, droppar av sista bossen i Uldaman. Det är dock en mace, fast tycker att du bör kolla upp den ändå.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rekomenderar verkligen inte 1h+sköld för annat än tanking. För lite dmg helt enkelt.

Blade of the Titans är ett helt ok vapen som är BOE, alltså får du leta på AH efter det.

The Rockpounder är också ett helt ok vapen, droppar av sista bossen i Uldaman. Det är dock en mace, fast tycker att du bör kolla upp den ändå.

Mjo glömde skriva för tanking :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, ikväll öppnades AQ på Doomhammer (klockan 19.30) och såklart så var det nåt som gick fel. Silithus hade typ blivit överbefolkat så folk disconnectades och disconnectades. Efter ett tag dog hela servern, men efter ca 5 minuter så kunde man logga in igen. Det är fullkommligt kaos i Silithus just nu, laggar som fan :lol:. Aja, öppningen av AQ är något man inte glömmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...