Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

WoW + Gamecard 698 kr 449kr+249kr

//ska kolla på suporten  igen jag och Xemtoth kollade men vi hittade inget liknade  :P  men jag tror vi kollade för dåligt

Prova här. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=740

Hitta även http://www.wow-europe.com/support/webform/index.html. Fast där måste du ha ett acc för att skicka mail. Men bara att fråga nån kompis som har ett acc.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för länken.. men jag är ine bäst på engelska så de blir nog ganska svår å snakka med dem... hehe men det är värt ett fösök

Edit: Sweden: 0200 897074 (free) är dom svensk talande där eller är det fortfarande engelska som gäller?

Redigerad av BloodLizard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för länken.. men jag är ine bäst på engelska så de blir nog ganska svår å snakka med dem... hehe men det är värt ett fösök

Edit: Sweden: 0200 897074 (free) är dom svensk talande där eller är det fortfarande engelska som gäller?

Svenska när jag ringde iaf :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo det är ju en fördel att det är gratis :rolleyes: ... men får göra det i morgon efter skolan.. för nu har dom ju inte telefon tider...a just ja.. får man ett mail när acc är registrerat och klart??

Är du säker på att det är gratis? :lol:

Men jag tror man får ett mail med information om sitt acc. Kommer inte ihåg. Var så länge sen man registrera sig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du säker på att det är gratis? :lol:

Men jag tror man får ett mail med information om sitt acc. Kommer inte ihåg. Var så länge sen man registrera sig. ^_^

Håppas att det är gratis... jag fick inte så bra början först fick jag tjata på far min i ca 3 mnader om att jag skulle få börja WoW när jag äntlige får blir det så här :rolleyes: komma inte kunna sova i natt komma nog bara ligga å tänka på hur detta komma lösa sig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håppas att det är gratis... jag fick inte så bra början först fick jag tjata på far min i ca 3 mnader om att jag skulle få börja WoW när jag äntlige får blir det så här :rolleyes: komma inte kunna sova i natt komma nog bara ligga å tänka på hur detta komma lösa sig

Hehe, dina pengar jo. Min morsa bryr sig inte fall jag spelar wow. Hon har till och med provat. Men good luck med ditt acc, ring i morron typ vid 12 eller något så är det nog 100 % att du kommer nå dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog en liten enkel raid i Arathi Highlands med en polare :lol: askul faktist, kom en lv 47 warlock som vi spankade :rolleyes:

Du ska jo raida stora städer. Vår server raida orgrimmar, typ 99 % av alla alliance var där. Ganska mycket lagg, ganska snabb server krasch. Men var kul medans det vara. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska jo raida stora städer. Vår server raida orgrimmar, typ 99 % av alla alliance var där. Ganska mycket lagg, ganska snabb server krasch. Men var kul medans det vara. :lol:

Ska ja levla i tanaris till lv 45?, föresten, varför ser man ditt koger me pilar på din char`? ens koger syns väll inte :rolleyes:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...