Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nu kommer jag igen. Nu är det bågen det är fel på.

Går ej att skjuta. Jag har pilar. Det står 200 stycken iallafall. Jag har lagat den :blink: men inget vill funka.

Ser ut som om du använder ikonen för vapnet. det ska du inte. :(

Tryck P så får du upp din spellbook där dina abilitities finns. klicka på fliken Marksmanship till höger, sedan klickar du på Auto-Shot, håller inne och drar den till din "ability-bar". när du sen vill skjuta på nåt klickar du bara på Auto-Shot-ikonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yäs!

Das Lista!

Dom som är markerade med röd färg, lämna mer uppgifter.. danke :blink:

Yes..

Lydila level 60 Human Priest, Bladefist i guilden "Ex Cineris"

Tayo level 60 Gnome Rogue, Bladefist i guilden "Gaudeamus"

Kom pa en sak du kan fixa ocksa..

Mr.Magics NE Druid Grisekno pa Bladefist har inte nagon guild..Jag kickade honom ur Gaudeamus pga for lag level....tihihihi :">

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes..

Lydila level 60 Human Priest, Bladefist i guilden "Ex Cineris"

Tayo level 60 Gnome Rogue, Bladefist i guilden "Gaudeamus"

Kom pa en sak du kan fixa ocksa..

Mr.Magics NE Druid Grisekno pa Bladefist har inte nagon guild..Jag kickade honom ur Gaudeamus pga for lag level....tihihihi :">

Men jag joina min gammla guild Dawns Edge? Daaaah! Wtf är du lvl 60 med tayo nu också? herregud skaffa ett liv människa! Chutteeeey din bombare jag kollade Guildlist du är bara lvl 56 xD

Jag och en kompis hade tråkigt idag så vi sprang in genom Orgrimmar till RFC, dog bara 2 gånger :blink: Tog ett par bilder men jag pallar inte leta fram dom.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag igen. Nu är det bågen det är fel på.

Går ej att skjuta. Jag har pilar. Det står 200 stycken iallafall. Jag har lagat den :blink: men inget vill funka.

Tryck på din spellbook, och vid markmanship, så går du in där, och där finns en trevlig ikon som heter atou shot, det är den du ska använda, och när det gäller pilarna, så kan de bara vara i din ammo punch, quiver och efter trycker du på C där din gubbe kommer fram, och brevidd pilbågen ser du en ikon där drar du över pilarna. Tror nog du fattar det. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jak slösat en massa stålar på ny armor. Så nu har jak bättre stats. Kewl. Också ser jag mycket mer badass ut nu. Hähä. Och jag har fortfarande kvar 50g. :)

Har spanat in Mounts också. Skall nog köpa den svarta..Ehm..Eller den vita med svarta ränder..Hmm.. :wub:

..Också har jag gjort några quests. Har hälften kvar till lvl 35. :P Har sprungit runt med Sir.Per/Rograk med. Men MSN cpade sig & piraterna var svåra, så jag stack. :wub:

Det är allt som jag gjort idag. /Yawn. Och imorgon skall jag ta mig till level 35. Sådeså.

Edit: Kom på några ointressanta grejer till: Jag har biddat på en Mace. Har alltid använt Staff annars, men nu skall jag börja med Maces också. Också sålde jag en Heavy Quiver för 3g idag. Det tyckte jag var mycket. Så jag skall börja göra massa Heavy Quivers och sälja nu. :wub::(

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag joina min gammla guild Dawns Edge? Daaaah! Wtf är du lvl 60 med tayo nu också? herregud skaffa ett liv människa! Chutteeeey din bombare jag kollade Guildlist du är bara lvl 56 xD

Wtf! :wub:

Nja for att vara arlig sa ar jag level 56...Men for att inte listan ska behovas uppdateras for mycket sa sager jag val 60...Satter ju det nagra dagar efter att jag kommit hem...Rested! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Du letar inte grupper till något som är större än UBRS. Allt över UBRS är guildruns. I värsta fall kan det vafrån 2-3 olika guilds men aldrig bara folk i random.

2. Du kommer aldrig ALDRIG komma in i en grupp med en guild på lvl 54. Inte äns om alla andra är lvl 60. 59 på sin höjd, men absolut inte 54.

1) Beror helt på vilken realm det är, på Ravencrest körs det dagligen random Onyxia, och random MCs någon gång i veckan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf! :wub:

Nja for att vara arlig sa ar jag level 56...Men for att inte listan ska behovas uppdateras for mycket sa sager jag val 60...Satter ju det nagra dagar efter att jag kommit hem...Rested! :wub:

Jasså fuskar! :wub:

Ändrar när jag kommer hem! *fnys*

vigge: Omg.. hur länge har Ravencrest varit uppe? Sen WoW släpptes eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så jävla skit, min account har blivit expired. på nåt sett så verkar min VISA kod blivit bort suddat efter jag lirat på min gratismånad -_- Lånar en polares VISA kort så... måste kontakta honom o fråga efter koden igen, har betalat honom för en månad till, sen ska jag övergå till gamecard

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, skojar du? Hur enkelt som helst att bara ninja lite saker.  -_-

Folk kör ju Masterloot, men visst stämmer det att det är lätt att ninja om man e ML, har hänt engång den senaste månaden att masterlootern har ninjat alla items på ett random onyxia run. Kan dock säga att det knappast är värt det, du blir blacklistad av typ varenda guild och kommer inte ha någon chans att klara dig ur den knipan.

Random AQ20 och ZG händer också lite då och då.

Edit: Gizmo, ja

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...