Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Såklart. B)

Vill köra WSG, eftersom min "rankxpgrej" har sjunkit. Vill försöka bli Sergeant innan level 40.. :P (Mount blir billigare då..Tror jag..) Just nu är jag bara Private. Men jag har inte långt kvar till Corporal. Problemet är att rankgrejer sjunker efter bara en dag utan PVP fajter.. :P

Nej det ändras inte varje dag utan varje onsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag skulle köra ST och så tog jag Zeppelinaren till Grom Gol men helt plöstsligt så försvann zeppelinaren och alla rammlade i vattnet, 3 gånger i rad FFS!. Men till slut så summonade warlocken mig. Vi rensade förresten hela ST på bossar och jag fick några bra drops :P

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok..Och jag har 54g för tillfället.. :P Tror ni jag kommer hinna få ihop till 90g innan jag är på level 40? B)

Lägger man manken till så kan vem som hellst fixa ihop pengarna.

Det är inte svårt om man bara vill ha pengar. Själv har jag runt 2000g på min druid, medans mina guildkompisar får grinda guld varje dag för att ha råd med reperationskostnader. Och då har dom inte epic mount än. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägger man manken till så kan vem som hellst fixa ihop pengarna.

Det är inte svårt om man bara vill ha pengar. Själv har jag runt 2000g på min druid, medans mina guildkompisar får grinda guld varje dag för att ha råd med reperationskostnader. Och då har dom inte epic mount än. B)

Är din druid restorationspeccad? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...