Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ja. Fast det är ju inte gratis det kostar juh fortfarande även om du har konto-kort. Men inte lika mycket

Så när jag får mitt WoW (Antagligen 25:e mars eller nåt pga försening) så kan ja åka in till stan o skaffa gamecard så slipper ja tröga me konto?? :D

edit: stavfel :)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xemtoth hur gick det med spelsajten.com? Var de inte du som var så begåvad på html. HAHAHA :ermm:

För det första har den varit nere för länge sen.. och vafan har du emot mig? jag har aldrig sagt att jag är begåvad men jag tycker det är kul.. föresten e det offtopic och jag önskar att du kunde sluta hålla på! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första har den varit nere för länge sen.. och vafan har du emot mig? jag har aldrig sagt att jag är begåvad men jag tycker det är kul.. föresten e det offtopic och jag önskar att du kunde sluta hålla på! :o

Jo du vcet vem jga är.. och jag vet vem du är :ermm:

Och jo du har sagt att du är begåvad. och ja din sida sög. HAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga eller två... (orkar inte läsa igenom 17 sidor så jag hoppas att ingen har frågat detta innan)

Jag lånade spelet av en polare och har installerat det nu.. innan jag skaffar ett account så skulle jag vilja testa spelet offline, vilket jag vet att de går (en jag känner kan de)...

Han snacka om att han ladda ner en patch som gjorde så att man kunde spela offline..

NÃ¥n som vet var man kan skaffa denna patch? :P

Sen också.. Kan jag bara köpa ett account sen? eller måste jag köpa hela spelet? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga eller två... (orkar inte läsa igenom 17 sidor så jag hoppas att ingen har frågat detta innan)

Jag lånade spelet av en polare och har installerat det nu.. innan jag skaffar ett account så skulle jag vilja testa spelet offline, vilket jag vet att de går (en jag känner kan de)...

Han snacka om att han ladda ner en patch som gjorde så att man kunde spela offline..

NÃ¥n som vet var man kan skaffa denna patch? :P

Sen också.. Kan jag bara köpa ett account sen? eller måste jag köpa hela spelet? :D

Vet inte riktigt men jag råder dig att köpa spelet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en fråga eller två... (orkar inte läsa igenom 17 sidor så jag hoppas att ingen har frågat detta innan)

Jag lånade spelet av en polare och har installerat det nu.. innan jag skaffar ett account så skulle jag vilja testa spelet offline, vilket jag vet att de går (en jag känner kan de)...

Han snacka om att han ladda ner en patch som gjorde så att man kunde spela offline..

NÃ¥n som vet var man kan skaffa denna patch? :P

Sen också.. Kan jag bara köpa ett account sen? eller måste jag köpa hela spelet? ;)

1cd-key per köpt exemklar.

1cd-key för varje account.

Sen ang. att spela offline så är jag mycket tveksam. Jag har inte hört något om att man ska kunna köra det offline med det är väl isf om du kör på crackade servrar = olagligt.

Och för att slippa dubbelpost; Jag hittade en gammal PvP screen i min stora hög med screens :D Enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom dom har ranged som förstahands vapen(ska ha annars är dom störda) och använder sitt pet som blocker så suger dom PvP. eftersom en vanlig människa börjar inte slå på hans pet istället försöker man döda huntern. 

Var det inte warrior han frågade om :P warriors e rättså kassa i PvP men det är väldigt bra balanserat i PvP förutsagt att spelaren vet vad han håller på med

Varför har björnen horn? 

Det är öron ;P

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...