Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ville bara meddela att jag spelar på Doomauld (eller vad den heter) och är Undead Rogue lvl 11 :) Ska gå med i en Guild med mina kompisar, vi är typ 5-7 st hittils.. happy playing!

och att jag ägde er och tog den nya sidan MOHAHAHA

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara meddela att jag spelar på Doomauld (eller vad den heter) och är Undead Rogue lvl 11 :D Ska gå med i en Guild med mina kompisar, vi är typ 5-7 st hittils.. happy playing!

och att jag ägde er och tog den nya sidan MOHAHAHA

Är Rogue roliga att lira? för jag får mitt WoW snart (Beställningen är tyvär försenad :P ) så vet jag inte om ja ska va warlock eller Rogue... är Warlocks svåra i början o sånt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har hört att grejerna stiger i värde stämmer det?

Nej.

Ang hur taur uttalas beror ju på vilket språk man vill uttala det på. Prata man engelska så är det ju tåren som det uttalas som. På svenska så är det tauren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga; Om jag har ett account o inte vill fortsätta.. sen helt plötsligt vill jag börja igen, hur blir det då med accountet? (Om betalningen gått ut alltså) Försvinner accountet eller e det bara skriva in sitt gammla lösenord och användarnamn och skriva in koden för sitt nya gameard o fortsätta lira där man var när man slutade?? :ermm:

Edit: sorry för dubbelpost >_<

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en fråga; Om jag har ett account o inte vill fortsätta.. sen helt plötsligt vill jag börja igen, hur blir det då med accountet? (Om betalningen gått ut alltså) Försvinner accountet eller e det bara skriva in sitt gammla lösenord och användarnamn och skriva in koden för sitt nya gameard o fortsätta lira där man var när man slutade?? :P

Edit: sorry för dubbelpost :P

Dem behåller accounten i 6 månader har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga, för jag har hört olika:

Uttalas Tauren "Taoren" eller "TÃ¥ren" ?

Inget är rätt eller fel. Du kan säga tavrent om du vill det.. :P

ang. tauren/undead frågan så tycker jag inte undead har så tråkig miljö. Jag har en 31 undead WL och jag tyckte inte det va tråkig miljö. Tauren har tråkigare isf och deras quester är mer utspridda än undeads. Sen kommer man ju bara på bådas sidor ändå så det spelar ingen roll så sätt.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det idag pre-paid korten släpps eller? 

Alla sidor säger olika datum så jag har inte så stor koll,

wow-europe säger 04/03 - 2005

Webhallen säger 09/03 - 2005

cdon säger 25/03 - 2005

och en massa andra sidor pendlar mellan 8:e och 9:e, vad ska man tro?

Blizzar har skikat ut korten och affärerna får börja sälja den 4'de mars men det varierar väll mellan olika butiler när dom väljer att sälja. Här där jag bor kunde man få tagpå dom den 1sta >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Stellhell: Du som lirat Warlock, jag undrar om ja ska lira Orc Warlock eller Troll Rogue , är warlocks svåra i början eller? :wub:

Warlocks är ensamvargar som behöver sina summons för att överleva. Fixa impen asap och röj upp till lvl 10. Då får du din Voidwalker i ett quest som är din stora feta blocker. vid lvl 20 kan du få din Succubus. Bra summon i party eftersom hon har sedusion som förlamar monster. Sen vid lvl 30 får man sin Felhunter( >_< ) Har inte hunnit så långt i utvecklingen med han än men det är en jävligt bra summon enligt mig.

Sen är WL's inte svårare än någon annan class. Alla classer har för och nackdelar. Nackdelarna med WL's är att dom har väldigt lite armor(fixas med demon skin) deras spells kostar en del och drar mycket mana. Fördelarna är att dom kan summona monster att slåss vid sin sida och vid lvl 30 kan dom också enslava demons som är högst 2 lvls över. Dom har oxå fear som är ytterst effektivt vid svåra situationer.

En sak till. vid lvl 10 och uppåt kommer du bli beroende av Soul Shards. När du tar drain life på ett monster och den dör under ritualen så får du en SS. SS kommer du sen behöva för att kunna summona pets, göra health/soul/fire/heart-stones, Shadowburn(en talent du ska fixa asap), ritual of summoning(en teleport till folk) m.m.

En WL utan SS's är en död WL om det kommer monster.

Hoppas det har gett dig en liten inblick i hur en WL fungerar.

Alltså;

[+] Summons

[+] Kraftfulla spells

[+] Fear

[+] Ritual of summoning

[-] Soul shard beroende

[-] Lite armor

[-] Dyra spells

[-] deras spells drar mycket mana

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...