Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Trollens huvudstad? Njae.. Låter Orgrimmar trolliskt för dig eller? De har flyttat in på senare tider, men deras boplats är ju egentligen Sen'Jin vid Darkspear Strands.

Zyber: Jaså, det var konstigt...

Taget från officiella hemsidan.

Men har du nånsin varit i Gnomeregan? En liten lvl5 gnome skulle faktiskt inte klara sig speciellt bra där om han skulle hälsa på där. Möjligt att det en gång varit deras huvudstad, men nu är det inte det längre då det är en instance och det är mobs som är runt lvl30+ där.

Så därför så kan vi väl ändå säga att deras huvudstad i just detta spel är Ironforge? Och samma sak kan man väl säga att Ogrimmar är trollens huvudstad, för Sen'Jin är inte mycket till stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men har du nånsin varit i Gnomeregan? En liten lvl5 gnome skulle faktiskt inte klara sig speciellt bra där om han skulle hälsa på där. Möjligt att det en gång varit deras huvudstad, men nu är det inte det längre då det är en instance och det är mobs som är runt lvl30+ där.

Så därför så kan vi väl ändå säga att deras huvudstad i just detta spel är Ironforge? Och samma sak kan man väl säga att Ogrimmar är trollens huvudstad, för Sen'Jin är inte mycket till stad.

Vad kör du för ras?? tydligen inte dvärg eller gnome... jag har varit där ett flertal gånger och gnomesenär max lvl 12! inte 30+. Om du sedan gjort questsen där skulle du veta att Gnomeregan har varit gnomsens stad ända tills nånting kommer inte ihåg drev dem därifrån. Då blev oxå de flesta gnomsen elaka och stannar där o förstör spelares liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kör du för ras?? tydligen inte dvärg eller gnome... jag har varit där ett flertal gånger och gnomesenär max lvl 12! inte 30+. Om du sedan gjort questsen där skulle du veta att Gnomeregan har varit gnomsens stad ända tills nånting kommer inte ihåg drev dem därifrån. Då blev oxå de flesta gnomsen elaka och stannar där o förstör spelares liv.

Jag var där senast idag. Utanför själva gnomeregan så fanns det mest lvl10 gubbar. Men om man går in så är dom runt lvl25. Går man ännu längre in så är dom 28 elite och uppåt. Och jag har gjort några quests där, men jag läser nästan alltid bara vad man ska göra, resten skiter jag i.

Men som jag sa, det var nog deras huvudstad, tills det hände nåt. Men nu i detta spel så är det ju så att ironforge bör räknas som deras huvudstad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...