Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

HAHA jag är nog ganska bra på WoW! eller kanske inte, jag är låg lvl men jag alla jag duellerat mot har jag vunnit! förutom när jag möte min kompis på lvl 30 :wub: men jag är på 13 å en halv nu >_< ska lira mer i helgen men

Rogue skitkul att vara. Fast något fega också med Backstab och Stelth, slash, your'e dead :D

Min kompis tobbe är på lvl 30 med Orc Hunter och duellerade 3 timmar och vann alla matcher, han gjorde Fake death hela tiden så han vann ;)

tänkte bara säga till alla som funderar på vilken klass dom ska va så är Rogue nedrans kul! hare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warlocks är ensamvargar som behöver sina summons för att överleva. Fixa impen asap och röj upp till lvl 10. Då får du din Voidwalker i ett quest som är din stora feta blocker. vid lvl 20 kan du få din Succubus. Bra summon i party eftersom hon har sedusion som förlamar monster. Sen vid lvl 30 får man sin Felhunter( >_< ) Har inte hunnit så långt i utvecklingen med han än men det är en jävligt bra summon enligt mig.

Sen är WL's inte svårare än någon annan class. Alla classer har för och nackdelar. Nackdelarna med WL's är att dom har väldigt lite armor(fixas med demon skin) deras spells kostar en del och drar mycket mana. Fördelarna är att dom kan summona monster att slåss vid sin sida och vid lvl 30 kan dom också enslava demons som är högst 2 lvls över. Dom har oxå fear som är ytterst effektivt vid svåra situationer.

En sak till. vid lvl 10 och uppåt kommer du bli beroende av Soul Shards. När du tar drain life på ett monster och den dör under ritualen så får du en SS. SS kommer du sen behöva för att kunna summona pets, göra health/soul/fire/heart-stones, Shadowburn(en talent du ska fixa asap), ritual of summoning(en teleport till folk) m.m.

En WL utan SS's är en död WL om det kommer monster.

Hoppas det har gett dig en liten inblick i hur en WL fungerar.

Alltså;

[+] Summons

[+] Kraftfulla spells

[+] Fear

[+] Ritual of summoning

[-] Soul shard beroende

[-] Lite armor

[-] Dyra spells

[-] deras spells drar mycket mana

Stellhell, du har varit suverän! tack! :wub:

edit: nu kommer en annan fråga; Undead eller Troll??

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man är ju ändå i Barrens sen? Eller Thousand Needles i alla fall...

Ja, men man är även i silverpine/hillsbrad även om man är troll/orc/tauren så det spelar ingen roll. Sluta klaga på att undead har så tråkig miljö. Den är inte tråkigare än någon annan plats. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...