Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det är en grej jag inte förstår? Hur sker inbetalningen?

Tänk vad de måste tjäna pengar på alla som spelar WOW!

Tänk på att dom utvecklar spelet fortfarande. Nya quests osv. Man vill ju lixom ha nåt att göra när man har kommit till lvl60. Så dom tar inte direkt alla pengar till sina egna fickor.

HardPaty: Ofta man kommer tröttna på sin gubbe. Iaf inte förens man har raidat Onyxia osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på att dom utvecklar spelet fortfarande. Nya quests osv. Man vill ju lixom ha nåt att göra när man har kommit till lvl60. Så dom tar inte direkt alla pengar till sina egna fickor.

HardPaty: Ofta man kommer tröttna på sin gubbe. Iaf inte förens man har raidat Onyxia osv.

Ahh ok jag trodde spelet var helt färdigutvecklat, men gör dom ny "världar" eller kartor eller vad man ska säga eller är det bara uppdrag och liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh ok jag trodde spelet var helt färdigutvecklat, men gör dom ny "världar" eller kartor eller vad man ska säga eller är det bara uppdrag och liknande?

Fiender, Battlegrounds, instanser, quests, items, möjlighet att ha ett eget hus, osv...

Btw, här är min senaste (och första) karaktärsuppdatering. Har inte kunnat spela på 3 dagar för det hackade som tusan, men jag fick ta bort alla moddar och lägga till några få istället, så nu funkar det:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när jag spelade sÃ¥ skulle jag ta upp en sak och kasta bort en anna sÃ¥ rÃ¥kade jag kasta bort mitt bästa svärd som jag fick av en skit schyst person :P  ;)

Varför hade du den i väskan och inte i handen om den nu var så bra? ;P

Här är min som han är just nu föresten:

Dock använder jag aldrig vapnet nånting. Tror jag har 16 i skill på guns. ;P

Men min mail äger. 311 i armor har den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...