Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nu kan jag fan inte äns logga in. Vad är det här för skit?! Jag som såg fram emot att jag skulle kunna göra massa coola engineering prylar nu när jag har 80 i engineering skill... Höll på och samlade in koppar och stenar så att jag kunde bygga sakerna. Precis då blir servern helt cp och det går inte att köra! :D:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kan jag fan inte äns logga in. Vad är det här för skit?! Jag som såg fram emot att jag skulle kunna göra massa coola engineering prylar nu när jag har 80 i engineering skill... Höll på och samlade in koppar och stenar så att jag kunde bygga sakerna. Precis då blir servern helt cp och det går inte att köra! :P:D

Fan samma har för mig, arg vad är FEL! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ Hehe, det där påminner mig on nått som hände för några dar sen. Jag skulle köpa en guild tabard och frågade på chatten om nån kunde skänka mig 1 guld. Alla sade: Sure! do you want all my items too? Och typ: Are you insane?

Lol. På betan var jag ute och gick och sa med /say så att bara några i området hörde: Kan jag få 1 guld? Och genast sprang det fram någon och gav mig 1 guld som om det vore 1 koppar :teehee: (Fett kul att ha 1 guld när man är lvl 10 ;P Jag drog och lärde mig allt jag kunde. Skills, vapen m.m. Hehe)

Men alla är så noobiga nu precis efter releasen så ingen har ju typ guld. Förutom thotim ;)

Redigerad av HardPaty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol: Hehe, det där påminner mig on nått som hände för några dar sen. Jag skulle köpa en guild tabard och frågade på chatten om nån kunde skänka mig 1 guld. Alla sade: Sure! do you want all my items too? Och typ: Are you insane?

Lol. På betan var jag ute och gick och sa med /say så att bara några i området hörde: Kan jag få 1 guld? Och genast sprang det fram någon och gav mig 1 guld som om det vore 1 koppar :ermm: (Fett kul att ha 1 guld när man är lvl 10 :lol: Jag drog och lärde mig allt jag kunde. Skills, vapen m.m. Hehe)

Men alla är så noobiga nu precis efter releasen så ingen har ju typ guld. Förutom thotim ;)

Hehe, hade flera guld i slutet av betan. För då betydde dom ju inte så mycket för nån. Jag köpte väl en massa sprit och hade kul! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...